Openingstijden Efteling volgens hun site: Openingstijden 2008 De Efteling is geopend van vrijdag 21 maart t/m zondag 26 oktober 2008, dagelijks van 10.00 tot 18.00 uur. De Winter Efteling is geopend op: 6, 7, 13, 14 december 2008, van 20 december 2008 t/m 4 januari 2009 (m.u.v. 1 januari 2009), 10, 11, 17, 18, 24 en 25 januari 2009. De openingstijden op bovengenoemde data zijn van 11.00 tot 20.00 uur. Op 31 december 2008 van 11.00 tot 18.00 uur.
nee.. hoor.. wij hebben een kaartje voor zondag 2 november.. (kunnen ook alleen die dat) hebben we bij de jumbo gekocht.. dan is de efteling afgehuurd door de makro en iedereen met zo´n kaartje mag dan naar binnen (kaartje was maar 12.50) Dus wij kunnen nog gewoon naar de efteling.. hebben dat vorig jaar ook op deze manier gedaan
@Mamakitty: ja ik ben blij dat hij om is alleen is onze auto stuk en zijn afhankelijk van anderen..hoor vandaag of ze mee gaan
Ik wil zondag gaan, diegene met wie we gaan had niet echt heel veel zin..was meer zo'n reactie van..kijk wel ff...
ja beetje jammer weer...het word nu waarschijnlijk walibi (is zowat om de hoek) ook erg leuk, maar efteling is 1000x leuker dan maar de winter efteling strakjes
nee het is zo sfeerloos :S dat is wel heel erg jammer! Ja lekker romantisch aan de warme choco bij het kampvuur *zwijmel*
jee wij gaan waarschijnlijk ook naar de winterefteling. zou eerst sparen bij knor maar mijn ouders hebben zoveel airmiles (pa moet tanken bij shell voor werk) dat ze zij van nou ik bestel ze wle voor jullie zou niet weten wat ik anders met die dingen moet hihihi jippie.
jee het is zeker we gaan hihihi en pa en ma gaan sellie mee. dan kunnen wij ook in de dingen waar madam niet in kan dan kunnen hun mooi oppassen hahaha. ooh heb dr nu al zin in.
De Efteling gaat er een prachtig Bungalow park bij krijgen, zie plaatjes op: www.efteling.com/bosrijk Je weet niet wat je ziet, zo mooi! Gr, Tinkerbel
tinkerbel, dat ziet er idd mooi uit. ze groeien nog wel uit naar disneygrote zo. op deze manier komen er miss ook wat meer buitenlanders ed. erg mooi zeg.
@mamakitty: Sorry niet gezien! (ha ha) Waren zoveel pagina's om te lezen, dacht zet het gewoon neer (hoezo lui?) ha ha. Gr, Tinkerbel
*grijnz* ah boeit toch ook nie Tis gewoon super dat bosrijk, willen we wel heen he maar t zal wel keiduur zijn...
Ja, dat denk ik ook wel. Ik las dat je het ook meteen minimaal voor 2 nachten moet boeken. Vind het wel erg mooi, maar eigelijk nog een beetje zinloos aangezien ze helemaal niet zoveel atracties hebben. Als wij gaan heb ik het meestal zo rond 4 uur s'middags al gezien. Ze hadden beter het geld kunnen inversteren in wat nieuwe atracties. Bij die bungalow komt ook een klein zwembadje alleen voor peuters, zonde hoor. Werkte ik maar bij de Efteling! Ik zou het wel weten. (ha ha)