zijn er ook meiden uit enschede hengelo of omstreken die een keer zin hebben om af te spreken? gezellig met de kleintjes ?? groetjes
Leuk! ik kom uit Enschede! had niet het idee dat er mensen waren die dicht bij me in de buurt woonden haha! lijkt wel of iedereen uit het midden van het land komt ofzo Groetjes!
ja dat idee had ik ook ook al ben ik wel vanuit midden van het land verhuisd maar er zijn veelmeer meiden die in het oosten wonen alleen missen ze deze topic
wij hadden ook iemand uit hengelo bij de februari mama's, maar die hebben we helaas al een hele tijd niet meer gezien...
Van mij weet je al waar in enschede ik woon @ meiden uit enschede, willen jullie iets meer over jezelf ( en de kindjes natuurlijk) vertellen?
oke, zal ik het spits afbijten Ben dus Mireille, 22 jaar, woon dus in enschede. ben getrouwd met Issam, 28 jaar. Op dit moment werk ik niet, ben van plan om weer naar school te gaan, maar dat is allemaal nog niet zeker. Mijn dochtertje is geboren met 38.5 weken dmv een keizersnede want ze kon de weeën niet aan. Ze woog 1880 gram en was 44 cm. ze zijn er niet achter waarom ze zo klein was bij de geboorte. in totaal heeft ze een week in het ziekenhuis gelegen. ze is nu bijna 5 maand en het gaat super goed met haar! zo! en nu jullie
Ik ben Wendy, 26 jaar, getrouwd met Marc van 37 jaar en ik ben fulltime huismoeder. Mijn dochter heet Ilse en is nu 22 maanden oud. Ze is geboren op 07-08-'07. Ik ben na mijn controle op die dag (38+1) doorgestuurd naar de verloskamer, omdat ik haar minder voelde. Op de echo konden ze de navelstrengcondities niet goed zien en daarom wilden ze me naar de echoafdeling sturen. Maar eerst werd er nog getoucheerd en toen bleek dat ik al 3 cm ontsluiting had. Ik mocht blijven en werd ingeleid. Om 11 uur werden mijn vliezen doorgeprikt en om 8.54 uur is Ilse geboren. Was nog even spannend omdat ik geen weeën meer had op het laatst en de navelstreng om haar nekje zat gedraaid. Ook zat haar knuistje vast in haar oogkas, waardoor ze de eerste weken een heel donkerblauw oogje heeft gehad, het arme ding. Ze was 47 cm lang en woog 2985 gram. (Leuk detail, de gyn waar ik 's ochtends op controle was, heeft 's avonds Ilse gehaald.) Inmiddels zal ze de 12 kg zijn gepasseerd en is ze zo'n 86 cm lang. We klussen nu voor een brusje en zoals jullie kunnen zien ben ik overtijd. Tot nou toe 2x nega getest, maar bij mijn eerste zwangerschap testte ik ook pas laat posi. Best spannend weer dus. Dat was het geloof ik zo'n beetje.. Oh ja wij wonen op de Stroinkslanden, samen met nog twee labradors en twee hangoorkonijnen. Hobby's zijn dieren en fotografie. Met dat laatste ben ik nu intensief bezig, mijn wens is om er ooit de kost mee te verdienen. Maaaar, dat zal nog even gaan duren, haha. Mocht je nog meer willen weten, vraag maar raak.
Hallo Meiden, Ik ben Marloes en ben 25 jaar (bijna 26) hihi En woon samen met mijn vriend Stephan 28 jaar in Enschede oost. Op dit moment werk ik nog niet weer. Ben helaas ontslagen in November ivm financiele crisis.. Ik ben wel bezig om een Hondentrimsalon op te zetten zodat ik lekker bij Nigel kan zijn maar ook een paar cent kan verdienen. Ik ben 09-03-2009 bevallen van een prachtige zoon genaamd Nigel. En geniet echt elke dag intens van hem. Tevens heb ik 2 katten ( 1 rooie en de ander zwart/grijs/wit) En een Canadese witte herdershond. @Miza spannend zeg, ik zal voor je duimen. Liftrasa
welkom meiden! hihi! jeetje, overtijd! spannend zeg... phooeew wat mis ik die zwangerschap zeg... als ik geen keizersnede had gehad, waren we er waarschijnlijk wel weer voor gegaan.. (ik moet er wel even bij vertellen dat ik geen anticonceptie slik, en we verder helemaal geen voorbehoedsmiddelen gebruiken........)
woei leuk dat er meer meiden zig aanmelden op me topic ik woon zelf in hengelo zuid veldwijk zuid dus vlakbij stadion van twente ik heb 1 zoontje vna 6 en halve maand ben zelf 23 jaar
@Bengeltje: ik weet wel waar het stadion is, maar verder ben ik helemaal niet bekend in hengelo. maar kennelijk is het wel dichtbij hahaha! 6,5 maand alweer.. wat gaat de tijd toch snel he! Soraya is alweer 5 maand geweest... pfff.. Maar ik wil nog ff vertellen dat ik nu dik 2,5 week overtijd ben en heb al 3x negatief getest.... ik ben ongeveer 3 maand aan de pil geweest en 1 maand heb ik de stopweek overgeslagen. daarna heb ik de pil niet meer geslikt... zou het door de pil kunen komen dat ik nu overtijd ben?
hoi hoi Borne hier trotse mama van Mathijs...... hey Bengeltje alles goed met julian? mooi he dat 1e tandje..we hebben zijn kamertje nu helemaal klaar dus die slaapt niet meer in de rommel nu op naar de kamers van die andere twee en dan eindelijk die van ons....ik haat verhuizen echt waar ik doe het nooit meer grrrrrrrrrrrrr groetjes vanuit Borne