ik heb echt alleen een beetje last van wagenziekverschijnselen. Dus een beetje misselijk en duizelig.Dat is het. En kan niet veel eten. Is dat wel goed??? Ja m'n darmen zijn raar aan t doen. maar heb geen last van borsten ofzo.
Hallo Eef, Het was dat ik tot 3 keer toe getest had en er duidelijk een streepje tevoorschijn kwam, maar ik heb de eerste 3 maanden weinig symptomen gehad. Geen misselijkheid of andere kwaaltjes. Liep er makkelijk doorheen. Alleen groeiden mijn borsten op een gegeven moment. Ook mijn buikje begon pas na 19 weken echt te groeien. En toen ik met 21 weken ons kindje duidelijk voelde schoppen was dat toch wel heerlijk om elke dag die bevestiging te krijgen. Dus ik zou me geen zorgen maken. In het begin moet je erg veel geduld hebben, maar wat je er voor terug krijgt is geweldig! groetjes Sämira
Hoi! Nou hier ook weinig symptomen hoor. Enige waar ik last van heb is af en toe buikpijn, moeheid en zere borsten...cést ca. Het kan natuurlijk nog wel komen maar tot nu toe mag ik niet klagen.
Hoi, Ik heb ook niet veel symptomen, alleen ontzettend zere borsten en het gevoel dat ze groeien. En af en toe een gevoelige buik, maar verder ook niet. De vorige keer had ik heel wat meer symptomen maar toen kreeg ik een miskraam bij 7 week. Ben nu 5 week dus het blijft nog spannend. Liefs balloo