Hoi Meiden, Ik ben nu 35 weken zwanger ( ik weet nog steeds niet waar en hoe ik een banner moet plaatsen met het aantal weken), 4 weken geleden zij de vk al dat me meisje aan het indalen is. Ze zat al in mijn bekken. Ik heb zelf niet echt het idee dat ze verder aan het dalen is qua buik. Het zit nog best wel hoog. Wel denk ik dat ze laag ligt want want ik soms zit en ik wil opstaan, of anders gaan zitten of liggen dan doet het soms wel eens pijn bij mijn schaambot.. Dus dan denk ik weer, ja ze zit wel laag, want dat voel ik dan. (heb trouwens even snel op me zwangerschapskaart gekeken en daar staat dat ze al 4 weken met haar hoofdje ingedaald is. Vibi staat er) ik vind het zowieso wel spannend worden nu omdat je toch kan verwachten dat het wel elke dag kan komen. Ik ga er niet op zitten wachten want dan duurt het alleen maar langer, maar toch houd ik er wel rekening mee.. Ik doe nog steeds van alles hoor en ga ook gewoon alleen weg enz.. Ook kan ik niet meer goed rechtop zitten want dan heb ik het gevoel dat die kleine helemaal dubbel zit. ik moet dus een beetje gestrekt achterover zitten. Ik heb ook niet meer zo;n gevoel alsof ze schopt ofzo.. het is meer dat ik het hele lijfje voel draaien of keren in me buik.. en vooral soms boven bij me borsten.. ze ligt al een aantal weken goed, dus met haar hoofdje beneden en haar kontje boven bij me ribben. herkennen jullie dit mischien ook een beetje? En zou ze nu wel al indalen of nog niet? En wanneer ging jullie buik echt laag hangen?
Tijdens de laatste paar weken van de zwangerschap schopt een kindje inderdaad minder omdat het ook wat minder ruimte heeft Ik denk dat dit je eerste kindje is en zeker bij eerste kindjes kunnen ze echt pas volledig indalen tijdens de bevalling! Dit gebeurde bij mij ook! Iedereen bleef maar zeggen dat t nog wel even zou duren omdat mn buik zo hoog zat maar dit bleef tot het einde Ik kon inderdaad op een gegeven moment ook niet goed meer lopen of zitten maar ik denk dat dit komt omdat de baby vooral heel groot is en natuurlijk al een beetje met het koppie naar beneden hangt enzo! Spannend allemaal he! succes er verder mee en ik hoop dat je er wat aan hebt!