Efteling!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje2381, 13 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Efteling is voor mij........

1. a ) Geen bal aan.

2. b ) Dolle pret.

3. c ) Er tussen in.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Mijn man en ik gaan dit weekend naar de Efteling. We hebben een hotelkamer gehuurd in de buurt van het park. We hebben er erg veel zin in. Wie zijn er ook pas naar de efteling geweest, en hoe was dat? Hoe vonden jullie de actracties?

Groetjes van Karin. ;)

2. Niet meer actief

Ik ben pas met mijn man en dochter gweest en wij hebben heerlijk genoten.

Volgend seizoen neem ik ook een abonnement! De efteling staat zowat in mijn achtertuin, dus het is prima te doen!

3. Niet meer actief

Ik ben gek op de Efteling, als kind kwam ik er al en nu met mijn eigen kinderen.

Tis alleen jammer dat we er nu 3enhalf uur vandaan wonen :-s

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik vind de efteling echt geweldig! Jammer is alleen dat ik nergens in mag of durf (dan bedoel ik de Python, Pegasus, Het schip) Niet alleen omdat ik zwanger ben nu, maar ook vanwege mn nek! Zo raar eigenlijk vroeger durfde ik alles en ging ik overal in, maar nu schijt ik al in mn broek als ik het zie....
    Maar goed, de efteling heeft nog meer dan alleen achtbanen en je kan je zeker wel goed vermaken, ook al mag je niet overal in!

5. Niet meer actief

ik ben er niet onlangs geweest maar ik vond het er altijd TOP!

6. sim

sim Niet meer actief

daar ben ik net een kind! dan ren ik van de boot naar de python!

7. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Vandaar dat we ook een weekendje gaan, wij wonen in Hoorn, dus dat is ongeveer 3 uur rijden, maar wel een erg leuke onderneming!
    Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn.

Ik kan me vaag herinneren dat ik als kind naar de efteling ben geweest, toen was ik denk ik een jaar of 3, dus nu is het een hele andere beleving.

8. Niet meer actief

whaha en er is ook veel veranderd sinsdien.

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    De Efteling is ZO leuk, ik ben er als kind met mijn ouders een stuk of 3 keer geweest, en ik heb er zulke fijne herinneringen aan.
    De laatste 1,5 jaar ben ik 2x heen geweest.
    Als in de verte al wat zie van het park, krijg ik al helemaal de kinderachtige kriebels!

10. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Het is wel weer leuk om je dan weer helemaal kind te voelen!

11. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ja inderdaad.
    En de attracties zijn gewoon echt erg leuk en mooi.

12. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Vroeger woonde ik er vlakbij en toen gingen we echt vaak. Ik heb er dus hele goede herinneringen aan. Vind het alleen belachelijk dat de toegangsprijzen zo hoog zijn geworden!

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Ik ben er nog nooit geweest, :oops:

Straks als ons kindje er is ( een paar jaar later natuurlijk) ga ik erheen.

14. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    oh helemaal leuk vond ik het altijd.. ik durf echt nergens van de snelle atracties maar alles er om heen vind ik helemaal te gek lavenland sprookjesbos...
    en ook die atractie waar je in wagentjes zit en dan voorbij die poopen komt van elk land met dat liedje die dan weer een half jaar in je kop blijft zitten.
    ooit ben ik ook een keer in het hotel van de efteling geweest. das een aanrader. helemaal te gek. met kingsize bedden en thema kamers.
    leuk leuk bijna elk jaar brengen wij een bezoekje met een hele bubs vrienden gaan we dan.

15. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    Hoi Wij zijn in augustus met onze dochter geweest, ze is bijna 3, en vond het helemaal geweldig, ze heeft de hele dag papiertjes opgepakt om in holle bolle gijs te gooien, dat vond ze helemaal geweldig!Het park was toen tot 9 uur open, maar eigenlijk was 1 dag veels te kort om alles te zien,en we kregen onze dochter ook niet meer uit de zweefmolen, ze heeft zich ontzettend vermaakt, en wij ook!

groetjes mama van Channa

16. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ondanks dat ik er vlakbij woonde (waalwijk) en nog woon (tilburg) ga ik eigenlijk NOOIT.
    Toen ik nog op de middelbare school zat, had ik een 'eftelingkaart' (abo) en ging ik op de vrije-middagen met vriendinnen.
    Het is wel superleuk, maar mijn vriend is niet zo'n fan van karretjes waar je in vastgesnoerd hoort te zitten die over de kop gaan... hij heeft een keer meegemaakt dat de grendel los was geschoten en iedereen dus 'los' in de karretjes zat. Sindsdien durft hij niet meer... dus zoeken wij zulke pretparken ook niet meer op.
    Wij houden het bij dierentuinen :)

17. sim

sim Niet meer actief

ik zou er nog wel een keer in de winter naar toe willen als er sneeuw ligt, als in disney... met al die lichtjes en gezelligheid :D

18. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb het altijd al erg leuk gevonden!
    Mijn man werkt bij de Efteling bij de Python en de andere attracties daaromheen (Ruigrijk), daarom kunnen wij er altijd gratis in :D !
    Ons zoontje begint het nu ook erg leuk te vinden.

19. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Wij zijn dit jaar niet geweest omdat ik zwanger was en omdat we Nikki nog erg klein vinden :) En als we nu gaan moet er nog een oma mee hoor want papa en mama willen in de attracties :)

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik vond de Efteling altijd helemaal geweldig, heb er twee jaar gewerkt. Dat was ook echt een super tijd.
    nadeel is dat je dan ook wel elke stoeptegel leert kennen, en de efteling is hierdoor een stuk minder leuk geworden (echt te vaak geweest in mijn leven)

Volgend jaar gaan we zeker naar de nieuwe atractie " de vliegende hollander" kijken die ziet er zoooo gaaf uit, alleen is nog niet open. (En mag nergens in hahaha).

Vorige week zondag zijn wij geweest en echt het was een verschrikking!
    Het was echt mega druk, wachttijden van meer dan een uur bij droomvlucht, pirana (water) 30 min, carnaval festival 30 min, python 45 min etc etc etc.
    Overal kinderwagens, het was echt niet leuk. Het was veeel te druk.
    Als het rustiger is dan is het veel leuker, ik ga geen uur meer wachten voor de droomvlucht (kan niet zo lang staan trouwens), en ik mag al niet overal in, en dan waar in in mag dat het te lang duurt. Nee was niet grappig. Wij zijn om half 4 naar huis gegaan met een vette kater!

Maar toch, heel veel plezier hoor, want het blijft een geweldig park, ik heb alleen eventjes een nare bijsmaak van afgelopen zondag.

Groetjes daphne

Deel Deze Pagina