Wij zijn net terug vanuit Disney, en ik ben gewoon in achtbanen geweest. Okay, niet degene waar de beugel helemaal over je heen zit, maar de beugel voor mijn buik ging prima en als je er je jas voor doet, geen probleem.. Onze meid doet het nog steeds geweldig en heeft er absoluut geen trauma aan over gehouden. Ik moet zeggen, ben dus niet in de over de kop achtbanen gegaan zoals space mountain etc. Maar wel in bv. big thunder mountain en die finding nemo achtbaan.
Oooooow die twee vind ik zo leuk! Ben alleen als wij gaan 33 weken en wil zo graag maarja denk dat het kansloos word haha.
wij zijn afgelopen weekend 2 dagen naar de efteling geweest met een overnachting in het efteling hotel. dit was al maanden geleden geboekt en wist toen nog niet dat ik zwanger zou zijn. zelf heb ik geen risico genomen en bij alle attracties waar een bordje verboden voor zwangeren stond ben ik ook niet in geweest. misschien een beetje te bezorgd maar dat komt ook denk ik omdat ik 2 miskramen heb gehad en dus echt geen risico wil lopen.