Omgeving Apeldoorn

Discussion in 'De lounge' started by belin, Aug 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan volgend weekend een weekendje naar van der Valk in Apeldoorn. Ik ga met mn man en dochtertje en mn vader en moeder, tante en nicht. Heeft iemand misschien leuke tips en ideeen wat we daar kunnen doen met mooi weer maar, ook met minder mooi weer. Apenheul komen wij al vaak want we hebben een abonnement. Alvast bedankt !

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Paleis het Loo bezoeken? Bij mooi weer kun je wat langer in de tuinen wandelen, bij slecht weer lekker binnen in het paleis blijven. ;)

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Malkenschoten is leuk! Je zou naar Julianatoren kunnen gaan. Dagje Dolfinarium.

5. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief nu al reakties ! Ik ga gelijk even spieken ! Dolfinarium gaan we zondag al heen .... nu al zin in haha. Bedankt meiden

6. stef25

stef25 Bekend lid

Mar 9, 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn er vorige week geweest Juliana Toren viel bij beide kindjes goed in de smaak!

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Juliana toren is erg leuk met kindjes! En Malkschoten is helemaal geweldig voor je dochter! Zijn wij vorige week ook geweest met onze dochter, ze vondt het echt geweldig! Apeldoorn is trouwends ook wel een leuke winkelstad :).

8. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Malkenschoten ziet er ook erg leuk uit !

Is julianatoeren ook al iets voor mijn dochtertje ? Ze is net 14 maanden geweest ?

9. Flipske

Flipske Fanatiek lid

Mar 25, 2011
    1,330
    0
    36
    overijssel
    Ik vind op de veluwe park de Hoge Veluwe leuk. Ook dichtbij het vd Valk hotel.

10. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
  11. Loe

Loe Niet meer actief

Malkenschoten is echt leuk.

12. Loe

Loe Niet meer actief

Bataviastad is veel te ver weg. uur rijden. julianatoren is ze inderdaad erg klein voor. ik zou malkenschoten doen, arnhemseweg.

13. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Dierenpark Wissel in Epe.

14. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  15. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel meiden. Ik ga het allemaal eens bekijken !

16. Jel

Jel Niet meer actief

Als klein kind ging ik altijd met mijn ouders naar Malkenschoten. Echt geweldig vond ik het daar. Zie Kinderparadijs Malkenschoten » Wat is er te doen .
    Verder vind ik dat je erg leuk kunt shoppen in Apeldoorn. Shoppen in Apeldoorn
    De koningin Julianatoren is ook een leuk idee. Het leukste familiepretpark van Nederland | Koningin Juliana Toren - Apeldoorn of naar Dolfinarium Dolfinarium | Ontmoet dolfijnen, walrussen, zeeleeuwen en veel meer dieren in het Dolfinarium - Dolfinarium
    Dit vond ik ook, maar ben d'r nooit geweest: Het mooiste speelparadijs voor kinderen vind je bij Kids Playground: een overdekte speeltuin met glijbanen, ballenbakken, klimrekken en nog veel meer!
    Ballorig in Zutphen: Kinderspeelparadijs Ballorig Zutphen - het leukste speelparadijs voor kinderen
    etc... etc.. genoeg leuke dingen te verzinnen! Veel plezier.

17. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor al je moeite !

18. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Low budget:
    De bossen. Bij van de Valk in Apeldoorn heb je de Ughelseberg "het Leesten". Grote picknickweide en hele mooie omgeving met bos en hei. Gelegenheid voor een kopje koffie, ijs en snack. Zit ook het Hondenbos bij, waarbij je hond vrij rond mag lopen! (voor het geval je een hondje hebt).

Bussloo (met mooi weer natuurlijk, je hoef je alleen parkeergeld te betalen). Daar zit een heel leuk kinderstrand, maar ook andere leuke stranden.

IJs van Co in Hoenderloo (AANRADER!) intro

Boschbad in Apeldoorn (met mooi weer, was voorheen het Kristalbad. Vind ik persoonlijk één van de mooiste buitenbaden van Nederland).
    De Scheg in Deventer. Subtropisch zwembad, als je wilt zwemmen, maar het is geen mooi weer.

19. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel enne ...... dat ijs gaan we op zeker proberen :p

20. Lana81

Lana81 Bekend lid

Jun 28, 2008
    518
    0
    0
    Sluit ik me helemaal bij aan!
    Verder idd Malkenschoten, geweldig voor je dochter maar wel redelijk prijzig (voor een kinderboerderij)Het is wel erg groot en heeft een mooie grote speeltuin.
    Kids playground is ook leuk, voor een regenachtige dag (binnenspeeltuin). Julianatoren is je dochter echt nog te jong voor denk ik. Ijs van Co in Hoenderloo MOET je proeven, is echt heerlijk!

Je kunt ook naar Burgers Zoo in Arnhem rijden, ben je binnen een half uurtje.

Verder vind ik het shoppen in Apeldoorn helemaal niets, maar na bijna 30 jr verveelt alles he haha!
    Veel plezier!

Share This Page