Wij gaan volgend weekend een weekendje naar van der Valk in Apeldoorn. Ik ga met mn man en dochtertje en mn vader en moeder, tante en nicht. Heeft iemand misschien leuke tips en ideeen wat we daar kunnen doen met mooi weer maar, ook met minder mooi weer. Apenheul komen wij al vaak want we hebben een abonnement. Alvast bedankt !
Paleis het Loo bezoeken? Bij mooi weer kun je wat langer in de tuinen wandelen, bij slecht weer lekker binnen in het paleis blijven.
Mis heb je hier iets aan heb even voor je gezocht: Activiteiten in Apeldoorn - Overzicht met leuke dingen om te doen in Apeldoorn Hier nog 1: Wat is er te doen aan uitjes in apeldoorn
Wat lief nu al reakties ! Ik ga gelijk even spieken ! Dolfinarium gaan we zondag al heen .... nu al zin in haha. Bedankt meiden
Juliana toren is erg leuk met kindjes! En Malkschoten is helemaal geweldig voor je dochter! Zijn wij vorige week ook geweest met onze dochter, ze vondt het echt geweldig! Apeldoorn is trouwends ook wel een leuke winkelstad .
Malkenschoten ziet er ook erg leuk uit ! Is julianatoeren ook al iets voor mijn dochtertje ? Ze is net 14 maanden geweest ?
Bataviastad is veel te ver weg. uur rijden. julianatoren is ze inderdaad erg klein voor. ik zou malkenschoten doen, arnhemseweg.
Mis dat hier ook nog wat bij zit: Bezienswaardigheden Apeldoorn. Attracties in Apeldoorn Gelderland | Zoover Wat is er te doen in de omgeving van Apeldoorn mijnplaats voor en door inwoners Idd Juliana toren lijkt mij ook niet iets voor die leeftijd.
Als klein kind ging ik altijd met mijn ouders naar Malkenschoten. Echt geweldig vond ik het daar. Zie Kinderparadijs Malkenschoten » Wat is er te doen . Verder vind ik dat je erg leuk kunt shoppen in Apeldoorn. Shoppen in Apeldoorn De koningin Julianatoren is ook een leuk idee. Het leukste familiepretpark van Nederland | Koningin Juliana Toren - Apeldoorn of naar Dolfinarium Dolfinarium | Ontmoet dolfijnen, walrussen, zeeleeuwen en veel meer dieren in het Dolfinarium - Dolfinarium Dit vond ik ook, maar ben d'r nooit geweest: Het mooiste speelparadijs voor kinderen vind je bij Kids Playground: een overdekte speeltuin met glijbanen, ballenbakken, klimrekken en nog veel meer! Ballorig in Zutphen: Kinderspeelparadijs Ballorig Zutphen - het leukste speelparadijs voor kinderen etc... etc.. genoeg leuke dingen te verzinnen! Veel plezier.
Low budget: De bossen. Bij van de Valk in Apeldoorn heb je de Ughelseberg "het Leesten". Grote picknickweide en hele mooie omgeving met bos en hei. Gelegenheid voor een kopje koffie, ijs en snack. Zit ook het Hondenbos bij, waarbij je hond vrij rond mag lopen! (voor het geval je een hondje hebt). Bussloo (met mooi weer natuurlijk, je hoef je alleen parkeergeld te betalen). Daar zit een heel leuk kinderstrand, maar ook andere leuke stranden. IJs van Co in Hoenderloo (AANRADER!) intro Boschbad in Apeldoorn (met mooi weer, was voorheen het Kristalbad. Vind ik persoonlijk één van de mooiste buitenbaden van Nederland). De Scheg in Deventer. Subtropisch zwembad, als je wilt zwemmen, maar het is geen mooi weer.
Sluit ik me helemaal bij aan! Verder idd Malkenschoten, geweldig voor je dochter maar wel redelijk prijzig (voor een kinderboerderij)Het is wel erg groot en heeft een mooie grote speeltuin. Kids playground is ook leuk, voor een regenachtige dag (binnenspeeltuin). Julianatoren is je dochter echt nog te jong voor denk ik. Ijs van Co in Hoenderloo MOET je proeven, is echt heerlijk! Je kunt ook naar Burgers Zoo in Arnhem rijden, ben je binnen een half uurtje. Verder vind ik het shoppen in Apeldoorn helemaal niets, maar na bijna 30 jr verveelt alles he haha! Veel plezier!