leuke tips om te vertellen dat er een 2de kindje komt

Discussion in 'Zwangerschap' started by HVN2013, May 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Ik heb al een paar leuke tips gekregen maar alle ideeën zijn nog welkom. Mijn vriend en ik zijn nu weer ongeveer 6 weekjes zwanger. Over 2 weken hebben we een echo en over 3 weken is het feest van ons kindje want word 1 jaar. Omdat dan iedereen er is willen we het dan vertellen aan het eind van het feest ergens want we willen wel dat het de verjaardag van ons kindje blijft. Heeft er iemand leuke en originele tips of ideeën om iedereen in te lichten?
    Dank je wel alvast !!!
    Groetjes chanelle

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Ik zal t niet aan t einde vertellen, soms gaan mensen eerder weg of blijven niet tot het einde.

Idee wat me te binnen schiet: stuk taart van je kindje geven op een bordje en dan een soesje met roze en witte muisjes er naast leggen? Of iets op t bordje schrijven dat ze t zien als de taart op is?

3. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Of je kindje een shirt aangeven met "grote broer/zus" dan zien ze het vanzelf :)

4. Onje

Onje Niet meer actief

Wij hadden dit shirtje voor Lemmy besteld bij Simply Colors.

Voorkant

5. Onje

Onje Niet meer actief

En de achterkant!

6. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

Sep 10, 2012
    3,187
    0
    0
    Noord Holland
    Leuk shirt!!!!
    Die ga ik omthouden!!!

7. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,088
    221
    63
    Female
    Ik had ook een shirtje ja, met daarop de tekst: 'Psst.. Mama heeft een baby in haar buik!'

Maar taart met roze, blauwe en witte muisjes is ook leuk:)

8. Linda27

Linda27 Actief lid

May 29, 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Ons zoontje is nu ruim 2.5 en omdat we steun toch wel fijn vinden als het weer fout gaat hebben we het weer aan onze ouders en beste vrienden verteld (die leven ook met alles mee elke maand in de mmm) dat we nu weer in verwachting zijn en we hebben jayden laten zeggen dat hij grote broer wordt hihi. Vonden ze erg leuk!

9. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

wat een leuke ideeën zijn dit al !!! Mochten er nog meer mensen leuke ideeën hebben hoor ik het graag :D
    Kuss

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
  11. Jodenter

Jodenter Niet meer actief

M'n vriendin heeft toen ze in verwachting was van de tweede haar zoon een shirt aangetrokken. Met daarop voorkant: ik ben straks niet meer in
    Op de achterkant shirt een afbeelding van een eendje.

Dus er stond: ik ben straks niet meer in m'n eentje.

Heel erg leuk.

12. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
  13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Leuk zeg die shirtjes ! ik heb de video bekeken naar dat gaat me.niet lukken want mijn dictee.is.nog niet eens 11 maanden oud dus dat gaat me niet lukken. Zou wel heel gaaf zijn anders..
    Kuss

15. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Nou we zijn er uit haha. We gaan gewoon feest van ons kindje vieren en als de 1ste wil gaan dan zeggen we ow wacht. M. Mag nog een cadeautje open maken en vind het leuk als iedereen mee kijkt. En dan heb ik een mooie luxe box ingepakt en daarin zit een badeendje mat een briefje aan zijn nek waarop geschreven staat: hoera binnenkort ben ik niet meer in mijn eendje. En daaronder ligt dan een echo foto :D dank je wel voor alle leuke tips dames !!!

16. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    Ja leuk! Mijn zoontje had ook een shirt aan met straks niet meer in mijn....en dan een eendje :)

17. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik weet niet of jullie handig zijn met de computer anders kun je een filmpje maken met foto's van je zoontjes eerste jaar en een digitale CB doen leuke foto van maken en die er tussen doen, eventueel inclusief echo. Natuurlijk wel in het groot op de foto zetten Wordt verwacht: 2014 ofzo? En dan kijken wie de foto als eerste ziet haha.. mensen gaan namelijk toch automatisch naar de tv kijken als ie aan staat ;)

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat een leuk shirt! Gefeliciteerd.

19. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

Nov 6, 2011
    3,108
    0
    36
    Ik deed mijn kind ook een shirt aan met de tekst: Pssst mijn mama heeft een baby in haar buik!

Op zijn verjaardag heb ik verteld dat hij een broertje zou krijgen en heb ik mijn ouders een koffertje gegeven met speentje, luiertje, blauwe romper, slab! En de rest van de familie een blauw flesje met blauw/witte snoepjes! Zeer geslaagd!:)

20. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    Ik ben 3 weken 4 dagen zwanger maar ga het manlief pas zeggen wanneer ik mijn eerste echo krijg..we hebben namelijk al 2 miskramen gehad en hij kan er heel moeilijk me omgaan om te verwerken..maar hoe ik het ga vertellen nog geen idee, ik lees even mee

Share This Page