Ik wil mijn man verrassen met een lang weekend weg half oktober voor zijn verjaardag. Maar ik weet niet zo goed waarheen. Rome hebben we al eens gedaan. Die valt dus af. Maar wat dan? Welke tips hebben jullie?
Ik zou nog graag eens naar Barcelona gaan of naar Berlijn. Daar ben ik nog nooit geweest. Parijs en Londen vond ik helemaal geweldig, daar zou ik graag nog eens heen willen. Maar ja, mijn wensenlijst is oneindig veel langer dan mijn geld en mijn vrije dagen. 😉
Barca want dan heb je misschien nog wel lekker weer en de mooie gebouwen Berlijn vanwege de sfeer en cultuur Venetië, Boedapest, Amsterdam!
Madrid of Valencia! Sevilla ook supermooi! Brugge of Gent? Praag en Talinn hoor ik ook goede verhalen over.
Misschien heb je hier wat aan? Bestemmingsplanner - StedenTripper Een quizje. Zien wat eruit komt haha! Andere tips die ik heb: Kopenhagen, Denemarken Stockholm of Malmö, Zweden Reykjavik, IJsland Oslo, Noorwegen Helsinki, Finland Berlijn, München, Hamburg, Keulen, Trier, Dresden, Düsseldorf of Straatsburg, Duitsland Brussel, Antwerpen, Brugge, Gent of Leuven, België Luxemburg, Luxemburg Istanbul, Turkije Athene of Thessaloniki, Griekenland Madrid, Barcelona, Sevilla, Valencia of Toledo, Spanje Milaan, Napels, Sorrento, Verona, Lucca of Pescara, Italië Lissabon, Portugal Parijs, Marseille of Nice, Frankrijk Valletta, Malta Boekarest, Roemenië Sofia of Plovdiv, Bulgarije Skopje, Macedonië Zagreb of Dubrovnik, Kroatië Boedapest, Hongarije Praag, Tsjechië Ljubljana, Slovenië Wenen, Oostenrijk Bern of Luzern, Zwitserland Londen of Salisbury, Engeland Edinburgh of Glasgow, Schotland Dublin, Ierland Belfast, Noord-Ierland Riga, Letland Tallinn, Estland Vilnius of Kaunas, Litouwen Gdánsk of Krakau, Polen Kiev, Oekraïne Marrakech, Marokko Of je laat je verrassen! Spannend, maar wel heel gaaf: https://srprs.me/
op mijn lijstje staan Wenen en Boedapest...! --> oh en na de test ook Bratislava , dat was mijn nummer 3 , maar past ook helemaal bij mij/ons!
Praag is prachtig! <3 En ik ben ook fan van Wenen en Boedapest (en Parijs, London, Barcelona, etc. ).