Hebben jullie hier ervaring mee: We hebben na lang aarzelen eindelijk een midweek weg geboekt (ik had hier eerder op het forum over gepost). Net gisteren betaald, volgende week zullen we gaan. Krijg ik vanmiddag bericht van Landal dat helaas het zwembad wegens dringende werkzaamheden gesloten is. Ik baal hier behoorlijk van. Dit park was een behoorlijk stuk duurder dan de andere parken in de regio waar we naar toe wilden (ivm familiebezoek) maar voor de kinderen toch maar deze gekozen, juist vanwege het zwembad. De andere parken waar ik ook naar keek hebben nu al lang niets meer beschikbaar. In de email zegt Landal dat we gratis gevruik mogen maken van een openbaar zwembad x km verder, of dat van een ander landal park 30 min verderop. Ik vind dat geen oplossing; het gemak van een zwembad op loopafstand, met ruime openingsuren heb je niet als je eerst iedereen in de auto moet pakken. Mijn man zal niet vlotjes even met de kinderen kunnen gaan zwemmen s avonds etc. Ik heb al gebeld en ze vinden het allemaal heel erg en zo, maar echt mee dan een kleine korting kon ze niet geven. Als ik geweten had dat er geen zwembad was, was ik naar een van de (zo’n 200 euro goedkopere) parken gegaan. Die keuze heb ik nu niet meer vanwege de late waarschuwing. Hebben jullie ervaring met dit soort situaties?
A nee wat balen zeg. Kun je het niet meer omzetten dan? Er is vast nog wel een park beschikbaar doe jullie ook leuk vinden. Geen ervaring verder mee maar ik zou het niet doen dan. Juist het gemak us ideaal aan een vakantiepark.
Ik zou je boeking laten omzetten naar een van de goedkopere parken en het verschil door landal terug laten betalen. Weigeren ze hieraan mee te werken dan kan je altijd nog de volledige boeking kosteloos laten annuleren en later zelf een ander park boeken.
Ooh wat vervelend! Wij wilden in december naar landal arlderholt, maar kregen bij het boeken gelijk een waarschuwing dat het zwembad dicht was. Dus hebben een ander park geboekt. 2 jaar geleden ook wat bij landal gehad. Hadden we de hond bij het boeken aangegeven. Bleken er geen huisjes meer beschikbaar te zijn waar de hond wel in mocht. andere parken waren toen vol qua 4 persoons huisjes. Ter compensatie kreeg ik op een ander park naar keuze een 6 persoonshuisje met luxe ipv comfort (was als enige beschikbaar) voor het geld van een 4 persoonshuisje.
Wij hebben het met de indoorspeeltuin die is gesloten kreeg ik gisteren bericht van. Terwijl dat een van de grote redenen was dat ik daar heen wou. Ik word vandaag teruggebeld door iemand van landal omdat ik hem evt wil omzetten
Helaas zitten alle parken in de wijde omgeving nu vol; we vertrekken ook echt over een week en het is herfstvakantie (voor ons belgen. De dame van de helplijn suggereerde ook ´ja, u kunt ook annuleren´, nee dat is een optie voor een familiebezoek. Dan moet ik mijn kinderen niet alleen vertellen dat er geen zwembad is, maar ook geen vakantie! Ik weet het zelf niet goed wat ik wel wil, eerlijk gezegd ben ik vooral boos dat ik voor dit duurdere park met zwembad heb gekozen terwijl de parken zonder zwembad allemaal goedkoper waren. Nu wordt gewoon een deel van de lol al weggesnoept zonder dat we er iets voor terugkrijgen.
Dan zou ik in ieder geval voor een kostenvergoeding gaan. Hen een voorstel laten doen en zelf richten op minimaal het verschil van dit park en het goedkopere alternatieve park. Balen hoor, ik zou ook echt teleurgesteld zijn!
Weet je ook wanneer het zwembad precies stuk is? Wij gaan eind november naar Aelderholt en hebben geen melding gehad..
Wat vervelend, geen andere parken nog huisjes beschikt? Zoals iemand al aangaf Roompot en CenterParcs?
Bij ons is het Ouddorp: blijkbaar is er plotseling een probleem opgedoken dat nu per se gerepareerd moet worden. Ergens vind ik het verdacht dat dit blijkbaar niet in de Nederlandse herfstvakantie hoefde te gebeuren. Ik denk dat het park volgende week vol zit met Belgen en duitsers - die zijn vast wat minder mondig!
Oei wat vervelend. Heb je nog iets kunnen regelen? Ik ga eind nov naar dit park dus hoor graag hoe je het verder hebt gehad hoop dat het euvel dan verholpen is.
En laat je niet afpoeieren door de eerste de beste klantenservice medewerker. Ik zou er een schriftelijke klacht van maken met idd als eis een financiële compensatie, ter grootte van wat je minder betaald zou hebben op een park in dd buurt. Ze kennen hun doelgroep, ze hebben er alle belang bij om je als klant voor zich te behouden (want ouders met jonge kinderen gaan vaker dan eens naar vakantieparken) dus je kan hier echt wel op je strepen gaan staan. Een beetje dreigen met negatieve reclame op social media werkt tegenwoordig ook goed
Nog even een update: Inderdaad kreeg ik eerst medewerkers van de omboekingsservice aan de lijn die me een korting aanboden (dit zou op ongeveer EUR 60 uitkomen). Dit vond ik weinig maar ik wilde er wel over nadenken. Toen ik later terugbelde en nog eens mijn frustratie uitsprak over het feit dat de andere parken in de regio veel goedkoper waren geweest (had ik dit geweten), zei de medewerker: "ja, maar dit park heeft een restaurant hoor". Eh ja, maar daar geef je geld uit, ´t is niet echt vergelijkbaar met een zwembad. Toen was ik dus boos en zei dat ik niet akkoord ging. Vervolgens belde uit zichzelf iemand van de klantendienst die een hogere korting aanbood waardoor het verschil inderdaad wel min of meer gelijkgetrokken werd. Toch naar tevredenheid opgelost dus! En het park was goed!