Albert Heyn zegels voor de loungeset

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Djonna, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djonna

Djonna Niet meer actief

Lieve meiden,

Bij de AH kun je nu sparen voor een loungeset, nu zijn mijn man en ik al een tijdje opzoek naar een leuke set maar allemensen wat zijn die duur!!!!! :$ :$ :$
    Bij de AH kun je er nu voor sparen en dat is natuurlijk een veel leuker en goedkoper idee!!!!!

Nu heb ik natuurlijk een vraagje mochten jullie naar de AH gaan en jullie sparen er niet voor zouden jullie dan de zegels willen bewaren voor ons????

Mochten jullie dit willen doen dan zal ik even in een PB mijn postadres doorgeven :D

Liefs Djon

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mag ik vragen waar je dat kan vinden op de site?

3. Djonna

Djonna Niet meer actief

mama van 3 mijn schoonmoeder kwam ermee en die wist precies wat voor een soort set we willen en die kan dus bij haar wel sparen voor die loungeset van de AH

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Is dat miss regionaal ?

5. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Bij onze ah kun je die niet sparen volgens mij, anders hd ik graag geholpen!

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

Almere doet mee, Huissen, Bemmel, Oldenzaal sowieso van die plaatsen krijg ik nu al zegels..... Maar je hebt er bijzonder wat nodig en bij iedere 10 euro aan boodschappen krijg je er 1 en je hebt er 60 nodig!!!!!!

Nu komen wij bijna nooit bij de AH omdat wij vaker bij de groothandel moeten zijn... dus dat gaan we dan never nooit niet redden :(

7. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hey Djonna!

Ik las in een ander topic dat je best een hoop per week aan boodschappen uitgeeft, omdat je niet op de centen hoeft te letten, en voornamelijk A-merken koopt.

Misschien een raar idee, maar misschien kun je een deel van je boodschappenbudget aanspreken om een loungeset te kopen?

Of als je dit nou gewoon bij de AH uitgeeft heb je binnen 3 weken je zegeltjes bij elkaar...

Veel succes met sparen! ;):)

8. Djonna

Djonna Niet meer actief

Papaver,

het klopt inderdaad dat wij zoveel per week uitgeven aan eten etc maar als je ook goed leest komt dat omdat wij onze boodschappen bij de groothandel doen... daar komen wij het meeste.... En nee daar spaar je niet mee voor loungesets...

Maar leuk idee dank je wel!!!

9. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    En wat is er nou leuker dan zegels sparen en nog steeds A-merken kopen. hahaha.
    Helaas kom ik nooit bij de AH (zit hier niet in het gehucht) anders had je ze zo van me mogen hebben

10. Papaver

Papaver Niet meer actief

Graag gedaan! Ik had graag meegeholpen hoor, maar helaas hebben ze hier in Frankrijk geen AH. Veel succes met de spaaractie in elk geval...

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja alleen komen wij ook nooit bij de AH en hoorde we de actie via mijn schoonouders...

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Misschien dan tijdelijk wel naar de ah een optie? Met jullie budget heb je de set zo bij elkaar.

13. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hee meid,

Bij ons in de buurt doet er geen AH mee anders had ik je mijn zegels gegunt.

14. Djonna

Djonna Niet meer actief

Twinklestar, inderdaad alleen hebben ze de producten die wij kopen niet bij de Albertheijn helaas :( dat is het probleem wel het wc papier maar sommige frisdrank is niet te koop bij de AH bij ons, tevens ook niet bij C1000 en Plus die bij ons zitten... En heel veel kruiden die mijn vriend aanschaft en Surinaamse spullen zijn wel te koop bij de Sligro maar niet bij de AH bij ons

15. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Mijn zegeltjes krijg je :) maar dat wist je al!

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Sorry meis hier doen ze ook niet mee anders had je ze zo mogen hebben!

17. Djonna

Djonna Niet meer actief

Sanjor dank je wel meis super van je!!!! Zijn er echt heel erg blij mee!!

Allesandro mop dank je wel voor het kijken!!!!

18. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Offff... ze kan gewoon blijven doen wat ze al doet en vriendelijk hier vragen of iemand zegeltjes over heeft waar ze niks mee doen? Misschien bestaan er nog vriendelijke mensen die een ander iets gunnen zonder meteen een leven te dirigeren.

Oh wacht... dat doet ze al.

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    +1!! Ik zat al heel lang te bedenken hoe ik het netjes kon zeggen...
    Met vragen is niks mee!! Ik heb zo vorig jaar ook me c1000 lounge set bij elkaar gespaard :D

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    niks mis mee moet het dus zijn! Haha

Deel Deze Pagina