Pff wel spannend hier, ik heb de afgelopen maanden niet zo'n heel regelmatige cyclus. Nu denk ik dus dat ik m'n eisprong 6 of 7 november heb gehad en kon me vanmorgen niet inhouden om een testje te wagen. Met kruidvat 2 voor 5. Binnen de tijd een streepje wat nauwelijks zichtbaar was maar de hele test was nog wat 'roze'. Je kon wel een streepje zien, maar heel onduidelijk (dit heb ik al eerder gehad en toen was ik helaas niet zwanger). Na 10 minuutjes keek op de op de test en vond ik dit... Uiteindelijk dus wel buiten de tijd, maar wel duidelijk zichtbaar. Heeft iemand hier ervaringen mee met kruidvat 2 voor 5? (ik weet het, had gewoon moeten wachten.... maar ja de testdrang is dan toch groter dan 't verstand!)
De reden dat ik onder andere ook testen is dat ik al vanaf afgelopen zondag last heb van m'n onderrug, dit heb ik ook wel als ik ongesteld wordt, maar alleen een dag / paar uur van tevoren en tijdens de eerste dag.... ... ik kan me nog wel herinneren dat ik de vorige zwangerschap ook last van m'n onderrug had in het begin.
Ik denk toch dinsdag dan, maar precies weet ik het niet doordat het de laatste tijd nog al eens verschillend is. Maar ja die test was dus buiten de afleestijd, daarvoor wel een heeeeel licht lijntje maar zo-een die ik dus eerder gehad heb en toen was ik niet zwanger... bleh, irritant zeg, ik hoop het zo!!
Volgens mij ben je zwanger hoor, idd morgen nog eens proberen.. aar vanuit hier toch stiekem een voorzichtige gefeliciteerd...