Wat doen jullie aan kou in de gang. We hebben een radiator hangen die helemaal open staat. De gang is niet eens heel groot, dus het zou voldoende moeten zijn. Maar het is zo afgrijselijk koud daar. Een gordijn bij de voordeur zou wellicht helpen?? Maar ik vind dat ook niet echt mooi eigenlijk.
Tochtstrip onder je voordeur. En anders toch een gordijn? Hier ook veel kou in de gang, maar deur sluit het kozijn niet meer goed af. Komt binnenkort dus een nieuw kozijn en deur in. Gordijn vind ik zelf ook niet heel mooi, maar wel effectief
Tochtstrips niet aan gedacht. Zal dat eens bekijken. Kozijn en deur zijn kunststof en dat zit allemaal goed. Er zit een iniminiraampje in dus dat zal het probleem ook niet zijn.
Hier ook klein en koud. Vind een gordijn niet mooi, maar komt er toch weer. We hadden dat eerst ook en scheelt wel veel.
Hier ook koud. Gordijn voor de voordeur, dat scheelt wel. Maar verder komt veel kou ook van boven merk ik. Daar staan de ramen open om te luchten en ventileren en dat komt dan toch naar beneden ook.
Waarom moet de gang warm zijn? Je loopt er toch enkel doorheen om naar boven of de wc te gaan? Je leeft er toch niet? Hier wordt alleen de woonkamer/keuken gestookt.
Het hoeft niet mega warm te zijn. Ondanks dat wij ook in de woonkamer niet heel warm stoken (18.5) is het verschil met de gang enorm. En mijn zoontje speelt er ook graag.
Is hier tussen kamer en keuken in, deuren staan dus eigenlijk altijd open omdat er heen en weer gelopen wordt. Dus voor de temperatuur in de keuken en kamer moet de gang ook op temperatuur zijn. Ts: wij hebben ook een gordijn en scheelt echt wel veel
Hier staan de radiatoren in de gang(en) ook gewoon aan. Theorie van mijn vriend is dat er dan minder warmte verloren gaat als de deur open gaat (of open blijft staan zoals nogal eens gebeurd) omdat het warmte verschil dan niet zo groot is.
Misschien je kruipruimte isoleren?Daar kan ook veel kou uit komen .Als je er een brievenbus hebt ,hier kan ook veel kou doorheen komen.Sleutelgat is ook een tochtplekje ,kan je een plaatje voor doen.
Hier is de gang juist het warmste gedeelte van het hele huis. Wij hebben geen gordijn hangen of iets.
Wij hebben hierom wel een gordijn Ik wilde testen of dit idd ook werkte dus daarom een douchestang bij de action gehaald a 2,99 en een gordijn had ik nog, het idd werkte echt. In het voorjaar weg gehaald en nu hangt hij er weer. Hier hebben we een gang van 3 x 2.5 en een radiator van 40x50, nou dat schiet echt niet op, we gaan binnenkort de radiator vervangen door een 70x60 en dan verdrievouwdigt de warmte.. wel zo fijn voor de natte jassen en schoenen.... zeker straks in de winter. (Wat ook hielp is een buis isolatie onder de deur van de woonkamer/gang, zag er alleen niet uit... daarvoor moeten we nog een oplossing verzinnen)
Ja dat helpt!! Ik heb vorig jaar een heel dik, dubbel gordijn bij de ikea gehaald en hij sluit goed aan van boven en beneden (en van links naar rechts uiteraard). Het scheelt echt enorm bij ons. Ik gebruik hem in principe alleen 's nachts maar nu is het in de ochtend -als we beneden komen- behaaglijk ipv stervenskoud. We gaan er nu de 2e winter mee in. Mooi vind ik het niet, ben er wel blij mee! Tochtstrips hebben wij ook, maar dat was gewoon niet genoeg.
Wij hebben geen radiator in de gang. We hebben maar een mini gang, enkel toilet zit daar, maar die hebben we boven ook gelukkig