is er iets tegen ovulatie pijn ????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door happymama, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo dames ,
    ik zet t maar eventjes hier neer weet anders niet waar ik t kwijt moet;) (ben verder niet bezig met zwanger worden)

ik voel heel duidelijk mijn eisprong ofja voelen t doet echt pijn ik had al 4 dagen zo'n weeeig gevoel maar vanmorgen was t zo erg dat ik misselijk werd pppfff heb maar een paracetamol genomen ...

graag vraag ik advies aan meiden die ook die ovulatie pijn zoooo goed voellen . wat doen jullie er tegen of heb je miss tips voor verlichting ..

:(:(:( t doet echt zeer bijna net zo pijn als ontsluitings weeen

2. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn arts heeft mij het advies gegeven om paracetamol te slikken en dan om de 4 uur, zodat de spiegel opgebouwd wordt.

Dus het nemen van de paracetamol was goed.. en verder kun je er weinig anders tegen doen.
    Warme kruik misschien nog???

Bij mij werkt de paracetamol heel goed

3. happymama

t rare is dat ik t nooit heb gehad toen ik de pil slikte ben 2 jaar geleden gestopt , toen zwanger geraakt en bevallen en daarna begon t iedere maand weer ppppffff volgende x maar weer aan de pil (heb nu een spiraal) miss helpt dat ook

4. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het begint meestal ook plotseling. Zo kan het ook weer plotseling stoppen.

Het lichaam verandert ook vaak na een zwangerschap.

5. happymama

volgendjaar rond de zomer of erna willen we voor een 2e gaan dan moet die spiraal eruit . als ik daarna bevallen ben wil ik weer de pil proberen ...

6. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook, maar slik dan Aleve, die blauwe voor menstruatiepijn, werkt meteen!!

7. happymama

had wel aleve genomen na 15 min was t weg maar t waren wel die gewone niet die feminax maar zal ze es gaan halen ja

8. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Zou idd ook een pcm nemen. Hopelijk ben je snel van de pijn af.
    Klinkt misschien gek, maar ik ben altijd blij met mij ''ei-pijn'', dan denk ik altijd.. Hé mijn lichaam doet zijn werk nog :);)

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik zou ook voor een paracetamolletje gaan. Ik weet namelijk niet zeker of zware pillen als Aleve en Ibuprofen kwaad kunnen (tis toch een eitje he..) Ik durf dat in ieder geval niet aan. Daarnaast zijn die Aleve pillen ook tegen menstruatiekrampen, dat is anders..

Ik heb zelf ook gruwelijk veel last van mijn eisprong. Heel vervelend (zat laatst op een verjaardag helemaal te verkrampen, eenmaal buiten sprongen de tranen in m'n ogen!). Gelukkig duurt het maar een paar uur.

Wat bij mij sowieso altijd werkt: Niet staan, maar zitten of liggen. Zoveel mogelijk in 1 houding blijven (die het minst pijn doet) en als het kan: een warme kruik of een warm bad.

Sterkte ermee!

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik heb maar 1 tip !! Veel drinken zegt mijn gyn.

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    aleve voor menstruatie pijn;)

12. happymama

bedankt voor alle reackties ..
    als mijn eitje zeg maar niet goed is van die paraceta mol dat maakt niet uit , want ben niet bezig met zwanger raken , heb ook een spiraal...
    en veel drinken doen we al ben druk aan t lijnen hihihi.
    ik ga vooor de aleve denk ik

13. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Als je een spiraaltje hebt, dan heb je toch geen eisprong meer? Of heb ik dat mis?

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb het ook zo erg elke maand! Ik spring de douch dan in :) een kopje thee of paracetamols inemen. Verder heb ik geen goeie tip :( ik zoek die namelijk ook...

15. happymama

jawel hoor , ik heb de mirena

Deel Deze Pagina