Morning! Laatst had ik een bericht gepost over een nieuwe baan en een kinderwens... Ben dus aangenomen bij mijn nieuwe job! Heel leuk, en vooral ook heel spannend! Onze kinderwens hebben we wat verschoven. Ik weet dat je dit soort dingen niet kunt plannen, maar ipv nu beginnen, beginnen we pas in november met klussen! Ik wil niet meer beginnen met de pil, dus heb een vraagje. Zolang we geen seks hebben rondom mijn ovulatie, dan is de kans toch nihil dat ik zwanger kan worden? Er is immers geen eitje dat bevrucht kan worden. Graag jullie commentaar! Fijn weekend allemaal! X Jaz
Gefeliciteerd met nieuwe baan Hoop dat je veel plezier hebt in je nieuwe baan wat ik gehoord heb is dat zaadjes max 7 dagen kunnen leven. verder heb ik geen ervaring mee *** Ik heb ook te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt en gezien mijn leeftijd willen we niet meer wachten. ik ben nu op zoek naar een baan en druk aan het solliciteren. Stel dat ik zwanger raak tijdens solliciteren dan zal ik het eerlijk vertellen. maar het is een lastige en onzeker stiuatie.
Hi Diyaa, Thanks, het is nogal een veeleisende baan, dus het is gwn verstandig om ff te wachten. Gewoon afspraken maken met recruiters. Die worden betaald om iemand te plaatsen, dus dan zijn je kansen groter. En dan komt het vanzelf. In welke branche zit je? Succes met zwanger worden!
zo te lezen dan heb je een juiste beslissingen genomen. Ik werk in de zorg en van de week contact opgenomen met een paar uitzendbureaus en directe solliciatie gestuurd.