Gevoelige tanden herkenning?

Discussion in 'Zwanger worden' started by lindanna, Jun 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hello Ladies,

Ik heb ergens gelezen dat als je net zwanger bent je gevoelige tanden kunt krijgen. Nu kan ik het natuurlijk nergens meer terug vinden dus vraag ik het aan jullie;

Herkennen jullie dit? Hebben jullie hier ook last van.

2. sterretje7

sterretje7 Nieuw lid

Jun 17, 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb sowieso veel last van gevoelige tanden, maar toen ik zwanger was had ik wel last van bloedend tandvlees en ik heb een keer een bloedneus gehad. Nou heb ik dat bloedend tandvlees wel vaker en dan ben ik niet zwanger. Dus ik weet niet of het daar echt mee te maken heeft. Maar als je zwanger bent heb je een liter meer bloed in je lijf en daardoor heb je meer kans op een bloedinkje hier of daar.

3. femke1987

femke1987 Actief lid

Jun 11, 2009
    416
    0
    0
    ik heb zowie zo snel last van kou op de tanden maar sinds mijn zwangerschap is dit bij mijn toch echt wel erger geworden
    en met tandenpoetsen is er nu altijd wel een plekje wat begint te bloeden

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Bij mij juist niet.. heb mijn hele zwangerschap vrolijk perenijsjes lopen eten.. En na de zwangerschap was het weer terug ;)

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej
    ik heb het vanaf me eerste zwangeschap was toen 4 maanden gekregen... en met een lage weerstand komt dit weer terug...

wat bij mij goed helpt is sensodyne tandpasta s6

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik had het ook een poosje voor ik ging testen en een tijdje erna
    tandvleesproblemen..ieuww niet fijn!
    sensodyne helpt idd erg goed daavoor, nu trouwens geen last meer hoor!

7. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hoi Dames,

Gelukkig meer dames die het hebben. Ik dacht al dat mijn tandarts niet helemaal bij was. Ben 4 weken geleden nog geweest en toen zag alles er goed uit.

Nu heb ik sinds eergister een plekje bij mijn voortand die pijn doet bij het poetsen en 2 tanden die gewoon pijn doen zonder reden.

Nou ga weer ff werken. Hele dag geen internet gehad dus nu ff bijlezen en bijreageren.

Liefs

8. a star

a star Actief lid

Feb 11, 2010
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds ik zwanger ben heb ik zo een last van gevoelige tanden en gevoelig tandvlees:(

9. Marise

Marise Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    1,588
    1
    0
    Ik heb nooit last van gevoelige tanden en ik had 1 week (rond de 5/6weken zwanger) last van een aantal gevoelige tanden. Kon zelfs normaal water niet meer verdragen. Echt heel vervelend. Nu is het gelukkig weer verdwenen

Fnoene likes this.
  10. babys

babys Lid

Apr 22, 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb er nu ruim 1 week last van. Tandvlees en een aantal tanden zijn gevoelig. Moet altijd voorzichtig zijn met koud water drinken....

Share This Page