Ego vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door sannever, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    #61 nanette77, 1 jun 2014
    Laatst bewerkt: 1 jun 2014
    Ik denk dat je even voor rust voor jezelf moet zorgen. Nu kiezen om in nl te bevallen betekent niet dat je voor altijd bij hem weg gast.
    Het betekent dat je de kraamperiode bij je moeder gaat doen zodat je weer in de rust komt en even vertroeteld gaat worden.
    Daarna kun je weer verder kijken. Maar als ik jou post lees zie ik veel onrust;) en je hebt rust nodig!

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nee, maar na een bevalling vertrekken, en dan in de rechtbank terecht komen omdat je ex een poging doet om te erkennen ofzoiets: Ja, dan is het opeens wel relevant dat je nog in Duitsland was toen ze geboren was.

3. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    het maakt op zich niet uit waar ik beval,kindje krijgt sowieso nl nationaliteit en mijn naam omdat vriend het kind niet erkent.

Vandaag geprobeerd om het gesprek aan te gaan,helaas is het niets geworden.het gaat weer eens over geld ***zucht***,hij doet net alsof we geen stuiver meer hebben...

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ik heb een klein beetje gescrold en een aantal reacties gelezen, en ik sluit me aan bij degenen die zeggen ga naar NL om daar te bevallen....
    echt hoor....

en als je hersteld bent en tot rust gekomen en je lekker in je vel zit en alles goed op de rit hebt met jullie kleine, dan kijk je op je gemak eens verder.
    deze situatie lijkt me niet erg geschikt om in te starten met een kindje, die zet namelijk sowieso al behoorlijk je leven op zn kop.

en gun hem dan terwijl jij in NL verblijft de kans om te laten zien dat hij 1. zijn best doet en 2. jullie echt niet kwijt wil
    (en maak hem dat ook heel duidelijk dat je communicatie en initiatief van hem uit verwacht)

5. captain

captain Niet meer actief

Meid je hebt je antwoord nu al, lekker naar je moeder gaan en de boel de boel laten.

Als hij naar de bevalling bij je moeder nog geen initiatief toont... weet je definitief waar je aan toe bent tot hij eindelijk eens wat aan zijn gedrag gaat doen.

En heel belangrijk voor de binding tussen jouw en je kleintje heb je heel hard rust en vertrouwen nodig, ik denk dat je die meer bij je moeder als bij hem zal vinden.

Enne maak je zelf NIET wijs dat je nu faalt, intgendeel, je neemt je verantwoordelijkheid tegenover je kleine en dat meid is meer waard dan wat dan ook!

Jij bent overduidelijk alleen verantwoordelijk voor je kleine kindje in je buik, hem interesseert het overduidelijk niet, je hebt je antwoord nu.

Kies voor je kleine en de rust die nodig is voor de binding tussen jouw en de kleine, enne het geregel.. weegt niet op tegen de rust en tijd die je met je kleine dan krijgt.

Veel sterkte en succes verders!

6. captain

captain Niet meer actief

+1 zo waaar

7. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Idd..hup naar Nederland en daar lekker bevallen en genieten van je kindje met mensen om je heen die WEL om je geven.
    Z'n (sorry) flapdrol is je echt niet waard en als hij nu zo met jou omgaat hou ik me hart vast hoe hij straks met de kleine omgaat..

8. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik denk dat je voor jezelf eens moet bedenken hoe je de kraamtijd voor je ziet. En wat je van die tijd verwacht. Je lichaam stikt van de op hol geslagen hormonen en je emoties lijden ook een eigen leven in die tijd. Wil je dan echt bij een partner zijn die zo ongeintresseerd is naar jou en de baby, misschien zelfs wel ruzie krijgen...

Deel Deze Pagina