Welke kruimeldief?

Discussie in 'De lounge' gestart door pinguin72, 31 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn man wil voor vaderdag graag een kruimeldief( JA écht!:D)
    Maar ik heb geen idee welke.

Iemand tips? Ik vind die van Dyson prachtig en die schijnen het goed te doen maar meer dan €150 voor een kruimeldief betalen vind ik wel wat veel ;)

2. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Klopt hij kost kapitalen maar hier wordt de Dyson iedere dag meerdere keren gebruikt en hij is zoooo fijn en veel krachtiger dan andere kruimeldieven die ik ken.

3. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Wij hebben heel lang getwijfeld tussen de 'goedkoopste' dyson en een AEG Rapido 12V. We hebben uiteindelijk gekozen voor de AEG omdat deze €70,- (!!) goedkoper is dan de Dyson.
    We zijn heel blij met de AEG, zuigkracht is super en hij is makkelijk in gebruik, een aanrader!

4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    wij hebben best een dure van black en Decker maar het is nog een onding. Nauwelijks zuigkracht

5. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Wij hebben dus wel die van dyson, al 6 jaar zelfs!

Die van goedkopere merken hebben veel minder zuigkracht vind ik, die zuigen veel moeizamer alles op. Moet je een black en Decker bijv maar eens testen en een dyson ( bij bijv de Mediamarkt) en dan merk je wel een groot verschil. Normaal geef ik dat ook niet uit aan een kruimeldief, maar gebruik hem echt dagelijks met plezier!

6. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Wij hebben een Philips! een Daily Duo dat is er een met een steel (je kan m ook los gebruiken) Ideaal ding! Vooral omdat ik m altijd even gebruik voor de broodkruimels etc! Zou niet meer zonder kunnen...

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Mijn black en Decker is vrijwel nieuw, maar kan echt geen broodkruimels aan hoor. :( het kan dus wel

8. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Hier ook een dyson en echt ideaal! Broodkruimels (soms zelfs stukjes), allerlei kleinere etensrestjes (rapley etend kindje va 6 maanden) en noem maar op! Echt een goede kruimeldief met flinke zuigkracht.

Deel Deze Pagina