Welk vakantiepark raden jullie aan?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door EdN, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Wij willen binnenkort graag voor het eerst leuk een weekendje weg met onze kleine, en ik zit nu te denken aan iets als Center Parcs of Landall. Nu ben ik als kind wel vaak naar CP geweest, maar dat is zo lang geleden dat ik echt geen idee meer heb waar het nou leuk is. Onze zoon zal tussen een half jaar en een jaar zijn, dus aan grote kinderspeelparadijzen hebben we nog niets. Hebben jullie misschien tips?

Zaken die ik belangrijk vind zijn:
    - Leuk in de omgeving kunnen wandelen (dus bossen, natuur, o.i.d.)
    - Leuke dagtrip-bestemmingen in de omgeving (dierentuinen, kinderboerderijen, leuke dorpjes of steden, enzv)
    - In welke parken kun je leuk zwemmen met een baby? Dus er moet een leuk kinderbad zijn, of het moet niet te druk zijn, zoiets. En natuurlijk vooral goed schoon.....)
    - Waar staan de mooiste huisjes (want:niet vies van een beetje luxe :D)?
    - Kun je op het park zelf nog wat leuks doen? Zoals ergens kindvriendelijk lunchen of een beetje door zo'n overdekte tropisch winkelgebiedje wandelen, verse broodjes halen, dat soort dingen.

Andere park- of vakantietips met een baby zijn natuurlijk ook welkom!

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Niemand?

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    rabbit hill, vennenbos, aelderholt en lommerbergen van landal staan bij ons hoog

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

5. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Wij gaan van de zomer naar Aelderholt van landal, in een 8 persoons eco huis, zijn nieuwe huizen en zien er erg goed uit.
    Het parkt lijkt ons ook heel leuk.
    En in januari gaan we een weekend naar coldenhove van landal, dan wel een een eevoudig klein 4 persoonshuisje.
    Dat park schijnt ook heel leuk te zijn.
    Wij wilde wel graag een binnenspeeltuin i.v.m de oudste 2 kids.
    Land van Bartje is ook leuk inderdaad, mooie huisjes ook wij zijn daar in april geweest , en Hoog vaals zag er ook leuk uit op de site.
    Rabbit Hill is ook leuk trouwens, daar zijn wij ook geweest.
    Succes met boeken:D

Groetjes MB2005.

6. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn vorige week naar erperheiden geweest van Centerparcs. Was erg leuk. We hadden een fijn huisje met speelgoed en aankleedkussen en badje voor de kleine.
    Het zwembad was erg leuk met verschillende baden en dieptes. Er is ook een groot binnenspeelparadijs aanwezig. Onze dochter vond het geweldig.
    Op een half uurtje zit je bij plopsa indoor.

Succes!

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij vinden Landal Coldenhove altijd een leuk park. Het ligt in Eerbeek, zo'n 10 km onder Apeldoorn op de Veluwe. Prachtige omgeving, bezienswaardigheden en dierenparken in de buurt. Nette bungalows, het ligt in het bos. We zijn er nu drie keer geweest en gaan zeker nog een keer, een aanrader!

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ik heb alles even na zitten kijken en Coldenhove lijkt me idd erg leuk. Ik ben niet zo'n Drenthe-fan, dus die parken trekken me wat minder. Landal Hoog Vaals en Cauberg lijken me ook leuk, iemand daar ervaring mee?

Erperheide ziet er ook leuk uit. Ik ga eens even alle faciliteiten vergelijken! Bedankt voor jullie reacties!

9. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Cauberg is leuk, maar niet echt voor kinderen vind ik. weinig faciliteiten op het park

10. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

:) wij zitten met hetzelfde probleem.

ons lijkt Landal Landgoed 't Loo of Landal Miggelenberg leuk.

succes!

11. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Jij ook :). Ik twijfel nu nog tussen landal coldenhove of center parcs De vossemeren. Misschien maar een voorjaars- en najaarstripje plannen ;)

Deel Deze Pagina