Hallo allemaal, Een paar weken geleden nog helemaal druk met het kijken naar rondreizen in Scandinavie of Engeland, maar inmiddels ben ik zwanger van de 2e. We willen dus wel op vakantie, maar een rondreis gaat het niet worden. Ben nu dus op zoek naar een stacaravan of chalet op een camping in Frankrijk. Het hoeft geen supergrote camping te zijn, als we maar wel kunnen zwemmen in een meer of zwembad. Verder is de prijs natuurlijk ookbelangrijk! Omdat ik juf ben moeten wij in het hoogseizoen en dan zijn die caravans niet te betalen. Dus vandaar mijn vraag: Wie weet er een leuke camping in Frankrijk met stacaravans of chalets die niet meer kosten dan 500 euro per week??? Hoop op reacties ..... alvast bedankt, Mariska
Wij gaan naar een camping in de Dordogne via ROAN. Hele mooie stacaravans en een kleinschalige camping. Misschien is dat wat?
hoi hoi, wij gaan in de mei vakantie 2 weken naar frankrijk.dat is 14 dagen heen 7 betalen.ook via roan.in de ardeché succes met een keuze maken en geniet van je zwangerschap. groetjes