Hallo. Wij willen in februari een weekendje weg naar een van deze parken. Nu zijn er 4 parken met kinderbungalows die bij ons in de smaak vallen w b de omgeving en faciliteiten. Wie is er weleens geweest in een van deze parken? Zijn deze huisjes een aanrader of kun je beter een standaard huisje kiezen? Ons lijkt het wel practisch dan hoef je niet zoveel mee te nemen. Graag jullie tips. Groetjes.
Mijn schoonzusje is toen naar rabbit hill geweest met de kleine. Het is echt erg leuk! sja het is net wat je makkelijk vind. Het campingbedje gebruikten zij ook als box.
Wij zijn in het land van Bartje geweest. Staat er niet bij in je poll maar wilde even melden dat het ons zeer goed is bevallen en dat het heel erg op kinderen gericht is. Ms. heb je (of een andere lezer) er wat aan.
PenK: Het Land van Bartje leek ons ook wel mooi maar was niet meer beschikbaar in de periode dat wij wilden gaan. Als alternatief in Drenthe konden we ook kiezen voor Aelderholt maar daar zijn we weleens geweest en leek ons niets voor kleine kinderen. Onze voorkeur gaant nog steeds uit naar Het Loo omdat daar de meeste voorzieningen zijn en het huisje ons het meest aanspreekt. Maar goed alle tips en stemmen zijn welkom. Groetjes
wij zijn in rabbit hill geweest in een normaal huisje. Toen zijn we ook eens rondwezen kijken voor die kinderhuisjes maar zo van de buitenkant vond ik het het geld niet waard. geen extra's zoals bv een vaatwasser of wasmachine die ik toch wel bij kids vind horen. en qua speelgoed allemaal Ikea dingen. Qua veiligheid dingen vond ik het ook niet optimaal en qua ruimte maakte het totaal geen verschil. Dus toen wij dit jaar 2 weken gingen kozen wij ervoor om in een normaal huisje te gaan (wat 300 euro per week scheelde)
Deze kan op slot. Wij hebben net geboekt en gaan in februari een weekendje naar Landal Het Loo in een speciale kinderbungalow voor 6 personen. Bedankt voor jullie reactie. Groetjes