Het onderwerp zegt het al. Zou het wel mooi weer zijn in juni aan de Costa Brava (Spanje)? Heb een leuke vakantie gezien, maar wil wel een beetje zonzeker zijn...
dan moet je buiten europa op vakantie denk ik, als je echt zonzeker wilt zijn. Wij hebben dit jaar van de 2,5 week ruim een week regen gehad in juni.
Juni is een periode dat je het echt moet treffen in en dicht rond europa. WIj waren in juni in turkije en hebben een week heel mooi weer gehad maar de week voor ons had het een week lang geregent
begin of eind juni? Menorca is best aardig, egypte is lekker, azie, gambia, canarische eilanden. Eind juni zou ik zuid europa wel durven gokken, je weet het momenteel toch niet goed meer met die onstabiele zomers
Nee het is ook moeilijk, je weet het nooit. Heb eerder ook al eens veel regen gehad in juni aan de Costa Brava... Maar dat is nog wel een lekker goedkope periode....
Wij gaan altijd mei enn dan is het 25+ daar en we hebben nog nooit regen gehad de afgelopen 10 jaar dus je kan veilig gaan hoor.
Ik heb op internet opgezocht en de gemiddelde temperatuur in juni is dan 25 graden. Welke plaats gaan jullie dan?
Wij zijn ook wel eens in Juni geweest, hadden topweer! Vorige week ook 3 daagjes en zelfs toen was het topweer (28gr) Maarja in bijna elk land in of rond europa kán regen vallen..
Griekenland? In het voorjaar meestal mooi weer. 100% zeker ben je nooit natuurlijk, maar mijn ouders ging elk voorjaar en wij zijn ook al een paar keer geweest. Houd alleen wel de stakingen in de gaten.....
Canarische Eilanden (wij zijn op Gran Canaria geweest) is ook niet helemaal zon-zeker in Juni.. Wij hebben zelfs 1 dag motregen gehad (de rest vd week veel bewolking)
Ooh Zuid Spanje wij zijn in juni geweest en hadden mooi weer de hele week! Heb nog wel een aanrader, een prachtig vakantiehuis in de bergen van Malaga. Ligt afgelegen,heel rustig. Ideaal met kinderen omheinde tuin en privé zwembad. Kost in juni rond de 400 euro per week. Als je interesse hebt dan stuur je maar een pbtje dan geef ik je de website.