Wat is de bron van dit bericht? Het is namelijk echt te weird, en gaat 1000% in tegen wat de islam zegt over het omgaan met overledenen. Wat mij betreft broodje aap tot er meer info komt over de bron.
Dit bericht was een hoax. Het is de wereld ingeslingerd door een Egyptische geek met een eigen satellietkanaal en het werd vervolgens opgepikt door de Daily Mail.
Het word toch met de dag gekker hier op de aarde..... Nou ja gelukkig woon ik in Nederland en niet in Egypte!
Yach, het is zeker niet mijn bedoeling om hier sunni-shia discussies op gang te brengen, maar misschien wil je jezelf even rectificeren: deze gestoorde sheik is geen shia maar sunni... Nieuwsbericht over die "fatwa" is inderdaad al van vorig jaar, geen idee met welke motieven dit nu weer opduikt. Sommige mensen hebben blijkbaar niet genoeg aan de waarheid om anderen zwart te maken...
Mensen, het is een hoax. Ts als je dan zo graag nieuws wilt plaatsen plaats dan wel echt nieuws Is maar een tipje hoor
Conclusie is dus dat rtl nieuws klakkeloos dingen overneemt van de Engelse rioolpers? Lekker dan, ik had ze hoger dan dat...
Moet ik voortaan ook al RTL nieuws bellen of ze het wel grondig hebben onderzocht voordat ik iets plaats? het nieuws komt van de RTL nieuws website Ik plaats gewoon iets met een duidelijke bronvermelding dat oa op rtlnieuws.nl staat en zuig het niet zelf uit m'n duim Ik zal voortaan eerst RTL nieuws contacteren of hun bericht op waarheid berust alvorens ik een nieuws topic plaats
Ik heb mn bericht maar helemaal even gewijzigd, bedankt voor het verbeteren. Ik ben het anders wel gewend van rtl nieuws, komt wel vaker met nieuws waar mn wenkbrauwen even van omhoog schieten.