dacht dat ik mijn NOD aankomende donderdag zou hebben, nou had ik afgelopen vrijdag wat bruin bloedverlies en dacht dat de duivels er waren. Zaterdag nog meer bruin bloedverlies (donker) en vanaf gisteren helemaal niets meer en vandaag ook niets meer. Ook geen krampen gehad. Omdat ik niet precies wist hoe het zat met een innestelingsbloeding heb ik een test gedaan die licht positief aangaf, ik meteen de digitale clearblue gedaan maar die geeft Niet Zwanger aan Nou weet ik dus nog niets, heb bij die eerste test nog nooit een 2e streepje gehad en er zit nu echt een licht 2e streepje....... Wat zou het nou kunnen zijn? innestelingsbloeding of gewoon toch ongi? Staat wel bij dat vanaf 4 dagen voor NOD gebruikt kan worden en clearblue pas op de dag van gemiste menstruatie maar denk toch dat hij gewoon negatief is
nou spanend laat wel even horen wat de test over twee dagen aangeeft. denk dat je gewoon zwanger ben maar toch maar even afwachten he
Volgens mij ben je zwanger hoor!!! Als het bij wat bruin bloedverlies is gebleven, dat kan vanalles zijn. Oud bloed van de innesteling wat nu naar buiten komt, maar ook een geknapt adertje van je baarmoedermond. (die is heel goed doorbloed als je zwanger bent) En het is logisch dat de CB digitaal 'niet zwanger' aangeeft, die test kun je beter vanaf je nod doen.
Ik zit helemaal in spanning, ga ook steeds naar de wc om te kijken of het niet toch heeft doorgezet maar nog steeds niets. Ik wacht het tot donderdag af en dan doe ik weer een test (dan is mijn nod, cyclus 37 dagen) Heb wel weer een beetje hoop nu, die test was wel heel erg licht positief hoor, maar zag toch echt een streepje wat ik al die andere keren echt niet zag.....
Ja ik weet het, ben ook veels te ongeduldig. Maar goed heb liever wel duidelijkheid en dan op naar de volgende ronde Maar goed, aankomende maand hebben we het toch te druk om er mee bezig te zijn....Nog 3 weken en 3 dagen en dan eindelijk de bruiloft
Duivels hebben ook niet meer doorgezet (verdwenen) maar ga er maar vanuit dat ze nog doorgaan zetten of deze maand een hele lichte menstruatie heb gehad (maar daar geloof ik eingelijk niet in)