Negatief op NOD

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by nijntje39, Dec 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijntje39

nijntje39 Actief lid

Nov 25, 2007
    167
    0
    0
    Zijn er mensen die op de NOD negatief testen en toch zwanger bleken???
    Met welke test?

Gisteren Kruidvattest, licht positief maar weet niet of het binnen de tijd was of wou ik het gewoon graag zien. Later was de test wel positief maar dat was niet binnen de 5 minuten.
    Vandaag predictortest maar super negatief. Wacht nu gewoon menstruatie af zodat we snel opnieuw kunnen beginnen, maar zijn er mensen die ondangs negatieve test op NOD toch zwanger bleken?

2. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    ja hier!!3x zelfs,,,,pas dik een week na nod positief getest en nu bij de vierde 5 dgn voor nod,,,,dus het kan makkelijk!!!
    succes meid!!!

3. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Hoi meis,he de lijntjes op de kv 2 voor 5 test worden vaak donkerder naarmate de test opdroogd,bij positief resultaat.Negatief blijven ze hier echt helemaal wit,op controlle lijntje na dan!Ik zou echt nog een keertje testen vrijdag,met dezelfde test dan.......predictor schijnt niet zo'n goedde test te zijn....Veels succes ik duim voor je!

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Klopt ze worden bij positief resultaat donkerder na een poosje, maar alleen als ze positief zijn. Negatief blijft negatief. Bij zwangerschap van dochter was de kruidvat test op de nod ook maar licht positief, 4 dagen daarna weer getest en toen veel duidelijker!

Nu 2x getest in 2 rondes, allebei negatief en bleven ook negatief -> werd ook ongesteld. Durf nu niet te testen....

5. kim1979

kim1979 Actief lid

Nov 9, 2007
    337
    0
    0
    Hallo Meiden,

Hier iemand die al 5 dagen over tijd is, negatief test zonet weer negatief maar nog geen enkele tekenen van ong. Hoezo frustrerend??? Wat moet ik er nou mee?:(

x Kim

6. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Hier net zo, 4 dagen overtijd, normaal heel regelmatig. En ik voel me toch belabberd... bluh!

Kruidvattest 2voor5 gisteren helemaal wit op controlelijntje na dus. Ik snap het echt niet meer...

7. kim1979

kim1979 Actief lid

Nov 9, 2007
    337
    0
    0
    zeg dat wel en wat een kosten heb nu onderhand 4 testen gedaan, eerste ging fout andere drie goed maar toch..

x

8. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

Oct 14, 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh frusterend ja!! :x
    Beter weet je waar je aan toe bent he, zwanger of niet....

Kan het zo zijn dat je bij KV 2v5 ook vals positief test?
    Of kan dat echt niet?
    En als het heeeeeel licht is, bijna niet te zien, echt zoeken zeg maar, is het dan ook positief?

Ik had nl. ook vals positief getest met predictor, en nu vraag ik me af of dat bij KV ook kan. :(:(:(

9. kim1979

kim1979 Actief lid

Nov 9, 2007
    337
    0
    0
    Dat weet ik niet ik heb 3 clear bleu en 1 mad care test gedaan, sorry kan ik je geen antwoord op geven.

x

10. nijntje39

nijntje39 Actief lid

Nov 25, 2007
    167
    0
    0
    pff, dat ze die predictors dan nog in de handel mogen laten. Ne mens test op de NOD om niet meer te moeten afwachten en nu weet ik het nog altijd niet. Er eigenlijk van uitgaan dat ik niet zwanger ben. Mijn man is zelfs ervan overtuigd dat predictor de beste zijn dus negatief is negatief.
    Weet je wat ik nu zo erg vind, dat ik bij het minste wat ik voel naar het toilet loop om te kijken of mijn regels daar al zijn...
    Op de kv test is welleswaar een licht maar duidlijk lijntje te zien, maar buiten de tijd. Terwijl de predictortest gewoon WIT is en blijft. Blijven al jullie negatieve kv testen dan gewoon ook wit?
    Ik test vrijdag morgen als de duivels nog niet in het land zijn opnieuw.
    Aan diegene in dezelfde situatie, succes meiden...

11. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Ik zou gaan voor de Clearblue Plus test. Dat is die met het kruis, maar is heel gevoelig.
    Bij mij vele malen gevoeliger dan de KV 2 voor 5 euro.

Met dezelfde urine, in de avond een knal positieve CB en een heeeele vage KV ook buiten de tijd om.

12. nijntje39

nijntje39 Actief lid

Nov 25, 2007
    167
    0
    0
    Heb niet kunnen wachten tot vrijdag en deze morgen maar kv test nummer 2 gebruikt. Resultaat licht positief op 5 minuten na test.
    Daarnet bij dokter langs geweest voor bloed en die geeft me ook hoop.
    Vanavond weten we meer.

13. sanne1234

sanne1234 Actief lid

Feb 14, 2008
    474
    0
    16
    Spannend hoor, laat je hier nog wat weten vanavond?

Heel veel succes!

14. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    en nijntje weet je al meer??? :D hoop op heel positief nieuws :D

15. nijntje39

nijntje39 Actief lid

Nov 25, 2007
    167
    0
    0
    Heyhey,
    en ja hoor. Ik behoor weer officieel bij de zwangeren!!! merciekes voor het medeleven!!!

16. kim1979

kim1979 Actief lid

Nov 9, 2007
    337
    0
    0
    Hier helaas toch gisteren ong geworden,:x langere cyclus dit keer.
    Moet ik dan nu vanaf gisteren weer tellen voor de volgende ronde??, ookal was mijn cyclus altijd 28 dagen??:(
    graag jullie reactie.

x Kim

17. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hoi Nijntje,

Ik teste 4 dagen voor NOD en ook licht positief en toen voor de zekerheid clearblue digitaal en ja er stond zwanger 1-2 weken.

Van harte meis!

ik weet niet hoe ik me zwangerschap moet berekenen

18. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Vervelend meis... kan me voorstellen dat je baalt. Je moet idd vanaf gister tellen, tenzij je na 18.00 uur ongi bent geworden, dan telt dit als dag 1... Weet niet waarom, hoorde t ook pas hier op de site hoor!

Sterkte meid, hoop dat je snel weer een normale cyclus hebt..

19. kim1979

kim1979 Actief lid

Nov 9, 2007
    337
    0
    0
    Hey trishka,

Bedankt voor je reactie, dan moet ik inderdaad vanaf vandaag weer tellen, dankje!!

x Kim

20. kim1979

kim1979 Actief lid

Nov 9, 2007
    337
    0
    0
    Ik snap er niets meer van, nu ineens niets geen bloed meer te zien, en gisteren heel klein beetje bruin, dus ik dacht de ong is nu aangebroken nee dus, wat is dit toch? hoezo gek worden van je lichaam?? Wat zou dit kunnen zijn?

x Kim

Share This Page