eh.............indroger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loe, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik wil jullie even wat vragen. Onze zoon L. enig kind vanwege mijn medische situatie, heb een pace.maker en chronische aandoeningen. Omdat ik buikpijn had en geen trek in leverworst (normaal wel) heb ik vanmiddag toch maar een zwangerschapstest gehaald. Kans is miniem (we hebben niet vaak gemeenschap, gewoon geen tijd, en zo moe,s ommigen zullen het vast wel herkennen haha), maar omdat ik hartmedicatie slik toch maar gedaan.
    Dit is het resultaat, buiten de tijd hoor, maar ik weet het niet goed. Het lijkt mij een indroger, maar nu zegt mijn man dat hij het streepje ziet, terwijl hij nooit wat ziet zeg maar van die vage streepjes. Het lijkt grijzig toch? Ik ga nu twijfelen, vandaar mijn vraag aan jullie.... (en volgens mij heeft de k2v5 wel indrogers toch?):)

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Moelijk. Ik denk dat de streep wat dikker is als hij hoort te zijn en ik zie ook niet echt dat hij roze is idd.Ik zou morgenochtend nog een testje doen en dan kijken binnen de tijd.
    Stond er binnen de tijd een streepje trouwens?

3. Loe

Loe Niet meer actief

ja, maar niet zo duidelijk als nu. Test is vanmiddag met middagurine gedaan (waren bij mijn zwangerschap altijd duidelijker dan met ochtendurine), maar ik slik dus de pil ook....kv heeft dacht ik wel vaker indrogers gehad toch?

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Oke dat hoor ik idd vaker. Kan misschien wel per zwangerschap verschillen.
    Ik heb wel indrogers gehad op deze test. En lees er vaker over.
    Ik zou toch morgen of overmorgen weer testen. Dan heb je duidelijkheid.

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik vind het geen indroger

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    met zo'n test zou ik meteen denken dat ik zwanger ben hoor?

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    ik weet het nog zo net niet of dit een indroger is...vind m wel duidelijk voor een indroger

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik zeg ook positief!

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Volgens mij moet je deze test echt niet buiten de tijd aflezen (staat volgens mij ook in de bijsluiter)
    Daarom zeg ik nu: indroger. Maar zou zeker nog een keertje testen morgenochtend!

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb met de 2 v 5 nog nooit een indroger gehad, ook niet na afleestijd (heb er veel gedaan) niet zwanger is bij mij spierwit en een vage streep betekende in mijn geval altijd net zwanger (4 zwangerschappen) Wanneer moet/moest je ongesteld worden? Ik denk nl dat ie positief is

11. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Ik heb ook nog nooit een indroger gehad met deze. Ik vind m positief!

12. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb met de kv 2voor5 nog nooit een indroger gehad, bleven altijd gewoon helemaal wit en ik heb me suf getest ;). Met zo'n test zou ik denken zwanger te zijn...

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik heb helaas al regelmatig indrogers gehad! En duidelijk ook!
    Ze werden zelfs steeds donkerder! (wie weet is er dan toch even iets geweest, want ik had die testjes bij de cyclussen die ook langer waren!)

Ik ben ook gewoon ongesteld geworden, dus wil je geen valse hoop geven!
    Ik zou zeggen....probeer morgen of overmorgen een digitale!

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik zou heel blij zijn met zo'n test moest het bij mij zijn ;)
    voor mij is dit geen indroger

(maar moet ook wel zeggen dat deze testen de laatste tijd rare dingen doen soms)

15. Loe

Loe Niet meer actief

heb net het tweede testje gedaan, deze is wit gebleven dus ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben. (was ook niet de bedoeling trouwens). Dank voor het meekijken!

16. Nyna

Nyna Niet meer actief

Ik vind hem te duidelijk voor een indroger en ik lees dat het streepje er binnen de tijd stond (2v5 worden duidelijker na tijd) zou zeker kunnen dat je zwanger bent ;) over 2 dagen nog eens een testje doen ;)

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Wat denken jullie van deze testen dan?
    Ook geen indrogers?

18. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nee, zeker geen indrogers als je het mij vraagt.

19. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hai rosa ik zou zeggen zwanger!!!

20. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

zwanger :)

Deel Deze Pagina