menstruatie gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door music4life, 6 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb sinds deze ochtend last van een menstruatie gevoel,,,wat kan dit zijn,,ook heb ik last van meer afscheiding...de baby voel ik wel bewegen

2. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi danielle,

Ik had dit gisteravond, ook dat menstruatiegevoel. Niet echt hele pijnlijke krampen maar wel zo'n gevoel. Ook ik verlies veel afscheiding. Soms dan komt er zoveel dat ik soms bang ben dat het al m'n vruchwater is :(
    Het enige wat ik kon bedenken wat die menstruatiekrampen kunnen betekenen zijn een soort voorweeen. Dit heb ik wel eens ergens gelezen dat dat achterin de zwangerschap kan voorkomen. Je baarmoeder maakt zich dan klaar voor de bevalling. Maar of dit het ook echt betekent....

Liefs Farfan

3. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik had het in het begin heel erg, en nu af en toe. Mijn verloskundige gaf een verklaring die ik zelf eigenlijk wel heel logisch vond: Iedere keer als je pijn hebt, is er iets aan de gang in je baarmoeder, denk aan samentrekkingen of iets te ver uitgerekt worden door het groeien (net zoals bij normale spierpijn) en dat ben je niet gewend. Je koppelt automatisch die pijn aan je menstruatie, omdat dat tot nu toe de enige baarmoederpijn is die je hebt gekend.
    Ik kreeg vooral het advies om me er niet druk om te maken, zij vond dat deze pijn vervelend is, maar er wel bij hoort.

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Als het aan houdt en zo erg wordt dat je het niet vertrouwd zou ik overigens wel gewoon even bellen hoor, beter overdag dan dat je vanavond je druk zit te maken en niet meer wilt bellen omdat het zaterdagavond is ;)

5. music4life

music4life Niet meer actief

nee dat doe ik ook wel hoor,ik mag mijn vk ook smsen dus das ook erg fijn,,,ik houd het ff in de gaten ..bedankt hoor

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb tegenwoordig ook menstruatiepijn al lijkt het meer op darmkrampen zonder dat ik naar de wc moet.
    Zwangerschapsweeen noemt mijn vk ze (ff vrij vertaald uit het Duits) en die zijn onschuldig.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Indalingsweeen zijn dat. Niets om je zorgen over te maken, had ik ook al vanaf 28 weken.

Veel afscheiding kreeg ik rond de 35 weken, ook wat dunner als normaal.

8. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Dus nu ik vandaag ook erg last heb van menstruatiegevoel (pijn/zeurend gevoel onder in buik en onderrug), hoef ik me geen zorgen te maken?
    Ben 24w5d zwanger.

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hanna, kan ook door het groeien van je baarmoeder zijn, of je kindje maakt een groeispurt. Maar als je het niet vertrouwd of erger wordt, moet je maar even de vk bellen

10. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Ik ben morgen 38 weken en ook ik heb sinds een paar dagen last van een zeurend menstruatiegevoel.
    S'nachts word het vaak erger. Heb ook pijn in mijn benen ervan en onderrug.
    Zouden dit gewoon voorweeen zijn? vandaag moest ik naar de gyn en die zei dat het een teken was dat ik er nu dicht bij ben. Dus ik hoop het maar!

Liefs farfan

11. spacey

spacey Lid

29 jan 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    Hallo hallo, tja jullie zijn allermaal al heel erg ver dus zullen waarschijnlijk wel antwoordt he bben op mijn vraag. Ik ben nu via IVF zwanger geworden maar heb steeds een raar gevoel in mijn buik net alsof het menstruatiegevoel is, De ene keer wel dan weer niet. Is dit normaal zo vroeg?

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja hoor, dat komt omdat je baarmoeder aan het groeien is :) In het eerste trimester heb je vaak zo'n menstruatiekramp gevoel, in het tweede trimester hoort dat wat minder te zijn, en in het laatste trimester komt het weer.

13. ja heel normaal hoor! Herken het ook van mn eigen zwangerschap dat ik dat had in het eerste trimester :)

14. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hier was het echt dus gisteren. Vandaag heb ik al geen last meer van onderbuik en rug. Dus zal er idd. wel iets aan het groeien zijn geweest.

15. spacey

spacey Lid

29 jan 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    Nou dames dank je wel voor jullie snelle antwoordt. Allemaal heel veel sucses voor tijdens de bevalling (en erna hihi) ik kan niet wachten totdat ik zover ben! Grts

16. @spacey: ik kan ook niet wachten hoor! Wil die kleine eruit! :)

17. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb ook last van dat zeurende gevoel.
    Mijn vk zei ook al dat mijn lichaam zich aan het klaarmaken is voor de bevalling. Ik hoop dat het een beetje opschiet, wil mijn meisje nou eindelijk wel eens een keer bewonderen.

18. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb dit nu ook al een paar dagen dat zeurende gevoel!
    Ook voel ik echt goed dat ze nog meer ingedaald is vooral als ik zit...
    Kan ook niet wachten, moet geregeld aan de ctg en dan zie je de weeenactiviteit ook echt omhoog gaan, dus er is iets aan de gang....

Deel Deze Pagina