Heb nu eindelijk alle 3 testen op de foto gekregen en zowaar de tuurstreepjes zichtbaar (voor diegene met een tuurdiploma). Bovenste is gisterochtend, middelste gistermiddag en onderste vanmorgen). Streepjes stonden er binnen de afleestijd en zijn heeeeeel licht rose, nu wat langer opgedroogd beter zichtbaar. Hoop alleen dat ik dus toch niet gek ben PS. upload kwaliteit is weer *** zie ik, hoop dat ze toch getuurd kunnen worden
Ik lijk iets te zien maar nog veel te vaag en überhaupt te twijfelachtig om dit al positief te noemen.
super vaag zie ik wel wat ja... hm... ik zou 2 dagen afwachten om te kijken of hij oploopt. ik zie ze wel, maar mja... extreem vaag
Ik zou het morgen ochtend doen en kijken of die oploopt .. of je moet genoeg geduld hebben tot overmorgen dan zou ik zeggen doe dat.. ik zou geen geduld hebben namelijk
Weet je zeker dat het er binnen de tijd stond? Het lijkt namelijk heel erg op de indrogers die ik heb gehad!
bij uitvergroting en hoofd schuin en gekkigheid meen ik op de onderste wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht tuurstreepje te zien, maar ik ga nou niet direct roepen dat het positief is even doortesten komende dagen dan zou het duidelijker moeten worden wat ik uiteraard heel erg hoop voor je
Ik zie niets op hoeveel dop zit je? Weet je wanneer je je ovulatie hebt gehad? Dmv testen of temperaturen?
Ik zit op 12 dpo, heel mss 11 dpo. Ik heb alle testen net met paar druppels water laten doorlopen. Streepjes worden lichter maar blijven wel, zoals ze waren binnen de 5 minuten. Ik wacht het gewoon even af, morgen weer testen (kan me toch niet inhouden.....). Mocht het niet zo zijn dan maandag of dinsdag m'n menstruatie.
Gister 1x eerste ochtendurine en 1x middag (2 uur niet gedronken of geplast) en vandaag 1e ochtendurine. Twijfel nog om met avondurine te testen, kan zijn dat ik 1 vd dames ben die 's avonds hoger hcg heeft. Aan de andere kant wil ik mezelf niet gek maken......