Hai Hai, Mijn zoontje van nu 19 maanden heeft al ruim 1,5 maand diaree/slappe poep. Ik ben een paar weekjes geleden al met hem bij de dokter geweest omdat het heel eventjes echt water was. De dokter raadde mij toen aan om even geen melkproducten te geven om dat door de bacterie van melk een opgelopen buikvirusje kon blijven hangen. Helaas heeft dit niet geholpen en nu heb ik dus weer contact met de huisarts en consultatiebureau, morgen moet ik een monstertje van zijn poep inleveren wat zij op kweek gaan zetten om te kijken wat het kan zijn. Heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt? Ik maak me er een beetje erg veel zorgen om en zou zo graag willen weten wat er aan de hand kan zijn. (mja wachten wachten wachten) Ik hoor het graag van Jullie Greetzzz
ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Heeft 2,5 maand geduurd. Ook melkproducten gemeden, over op de soya. Poep op kweek gezet. Is helemaal niks uitgekomen. Is nu helemaal over! De huisarts noemde het peuterdiarree. Lastig maar geen duidelijke oorzaak.
mama 33 bedankt voor je reactie, mijn mannetje is wel gewoon vrolijk enzo. Dus aan zijn gedrag is niets te merken, hij is ook nog goed op gewicht, aan de zware kant zelfs. Ik hoop dus maar dat het niets is... Alleen mijn vader heeft wel coeliakie,dat is een een gluten en tarwe intolerantie. Dus daarom maak ik me nog wel eens zorgen, dan denk ik dat hij dat zomaar kan hebben. Bah Maar we wachten vol goede moed af Groetjes