Oh oh, voor de mensen die nog de deur uit moeten.. Wees voorzichtig, of blijf liever thuis!! Hou goed buienradar en KNMI - Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut in de gaten, want er zojuist een weeralarm uit gegeven!
mn man is al ruim 2uur bezig om vanuit nieuwegein naar renswoude te komen. (ongeveer 35km) hij is nu bijna bij de a12 bij utrecht en moet dan nog de a12 volgen tot maarsbergen. ben bang dat hij heeeeeelll laat thuis is. ben iig blij dat ik met de kids lekker binnen zit. nu hopen dat mn man snel veilig thuis is en dan ben ik ook een stuk geruster. liefs doris
Lekker dan! Mijn vent zit op een kerstborrel in Veenendaal. Vanaf ons is dat een uur rijden.. Ben bang dat hij niet terug komt vandaag..
hmhm denk het ook niet mijn ouders wonen in veenendaal en het is daar echt wit!! Mijn man is zelf op een afscheidsborrel in Rhenen en moet straks ook nog terug, gelukkig is dat maar normaal gesproken 15 minuten rijden..
mijn vriend is in amsterdam 40 min rijden, om kwart voor 3 ofzo is ie weg gegaan en hij is dr nog niet.
Ben blij dat mijn man veilig vanuit Zwolle naar huis is gekomen vanmiddag! Gelukkig was dat stuk goed te doen. Hier in het noorden is niks aan de hand.
wij wonen vlakbij veenendaal en mn man moet dus vanuit nieuwegein komen. ga staks maar eten met alyssa en haar in bad doen en dan zie ik het wel. liefs doris
Mijn vriend werkt ook in Zwolle, haha. Vanaf daar moest hij naar Veenendaal, daar is het bedrijf gevestigd. Vanaf Veenendaal weer terug naar Zutphen. Hmmm, wordt denk ik ook een veldbedje
Mijn man is in boerakker maar maak me niet druk wand hier in het noorden niks aan de hand! geen weer alarm nodig hier!!
Nou, hier sneeuwt het al uren niet meer en toch is er een weeralarm afgegeven... nouja, we zien het wel, we zitten allemaal binnen hier...
heb net mijn vriend gebeld. die maakt deze rit af en komt daarna naar huis dan zondag maar rijden hoor
Nu maar hopen dat de snelweg gestrooid is dan! 4dec zaten we voor sinterklaas in rotterdam en toen was de hele a12 vanaf veenendaal tot huis niet gestrooid. hebben er toen ook heel lang over gedaan. Nahja, zie hem wel verschijnen.
Er zijn ook wat wegen afgesloten, vrachtwagen overdwars op de weg... Mijn vader rijdt zelf ook vrachtwagen en hij heeft al meerdere keren vast gestaan omdat hij niet meer voor- of achteruit kon komen. Mn man is om 17.00 weggegaan uit Ridderkerk, dat is ongeveer 30 min./40. min. rijden normaal gesproken op vrijdag avond. Hij is nu nog niet thuis. Wilden eigenlijk vanavond naar Zoetermeer maar ga echt de deur niet uit, kijk het morgen wel even aan en anders is het helaas.. Ga het niet opzoeken om onderuit te gaan nu, anders ook niet maar nu ik zwanger ben sta ik er toch wel heel anders in.
Er is hier in dorp niet gestrooid, ja de n209 maar verder niks in de wijken, is echt een ijsbaan geworden!
Bij ons zijn de straten ook een en al ijsbanen, maar die zaterdag was zelfs de a12 niet gestrooid. Hoop maar dat dat nu wel is.