ja geloof ook wel dat het kan maar ik bedoel na 3 dagen duidelijkheid wel luisteren terwijl hij dat de afgelopen 3 jaar ofzo niet hoefde te doen dus zou het echt binnen 3 dagen al door zijn koppie heen dringen???
Mijn zoontje kon nooit aan tafel blijven zitten tijdens het eten. Jarenlang kon hij dit geen enkele maaltijd volhouden. Toen ik gezinshulp kreeg was dit 1 van de 1e dingen die ik graag verandert zou zien. We hebben toen een beloningsysteem ingezet hiervoor. Ik was echt stom verbaasd hoe snel hij dit oppikte. Binnen een week had ik een kind aan tafel wat wèl de hele maaltijd kon blijven zitten. Ongelovelijk hoor, opvoeding is voor mij af en toe echt een groot raadsel, waarvan de oplossing soms simpeler is dan je ooit had kunnen denken.. Je moet het alleen wel net ff weten.
Tsja, dat hebben wij ook gedaan, maar meneer vond de trap zo leuk, hij zat continu boven Ik vind het een heel interessant programma en ik gebruik er zeker ook wel dingetjes uit. Af en toe komen er echt handige tips voorbij. Nou zullen mijn vriend en ik ook niet altijd alles goed doen, maar hoe die ouders het in dat programma voor elkaar krijgen hun kind zo op te voeden. Of eigenlijk, niet op te voeden. Pfjoe, dan doe je echt iets verkeerds.
Ah balen dat ik dat gemist heb, vind het altijd een leuk programma. Voorheen vond ik haar regels ook altijd "onzin", maar sinds ik moeder ben pas ik ze toch wel toe en het werkt ook nog! Heb hier ook dat boek van haar liggen, staan veel nuttige tips in! Komt dat iedere vrijdag rond 3uur??