Hoi, de titel zegt het al. Onze meid is al 3 weken verkouden. Volle neus met leuke groene bellen, veel hoesten, oogjes zitten de laatste dagen ook steeds dicht. We gebruiken al vanaf het begin neusspray (zoutoplossing), luuf, heb een ui naast het bedje gelegd, maar niets helpt! Volgens de HA is er niets aan de hand behalve een stevige verkoudheid. Wat kan ik nog doen?? Hebben jullie tips/trucs wat betreft speciale middeltjes? Ervaring met tussikind? Van mijn schoonzus kreeg ik de tip om Kaloba te gaan gebruiken, kennen jullie dat? Alvast bedankt!
Ik ken het!! Om je beetje gerust te stellen, mijn zoontje kwakkelt nu ook al behoorlijke tijd. Verhoging/koorts (steeds in de middag/avond) en enorm verkouden. Hij moet het uitzieken, maar het liefst kijk je ze beter he? Alle middelen die jij opsomt gebruik ik ook, kan er niks aan toevoegen. Heb geen ervaring met Tussikind of Kaloba, dus daar kan ik niks zinnigs over melden. Sterkte en ik hoop dat ze snel opknapt!
Dank je! Het lijkt nu wat minder te worden, mag ook wel na ongeveer 4 weken, pfff... Hopelijk gaat het bij jullie binnenkort ook beter!
Physiomer! (ik kan zo vertegenwoordiger worden whahaha) Ik zweer er echt bij, gewone neusspray is zon lullig neveltje wat een beetje in de neus rond hangt, physiomer neusspoelling spoel je de neus echt mee schoon, je spoelt het snot echt weg. Lekker vaak gebruiken ook als het lijkt dat ze er af is zodat het niet zo snel terug komt. Ik hoop dat het bij jou net zo goed werkt als bij mij Heel veel suc6!
Hey! Dank je! Ik had niet verwacht dat iemand dit topic nog zou lezen haha. Dochter is inmiddels van de verkoudheid af, maar zal jouw tip zeker onthouden!