Ik was 6 weken zwanger dat ik positief testen. Dit waren dan wel knal testen hoor. Ik werk bij een verloskunde en die vertelde dat het vaker gebeurde. Maar deze streepjes zijn wel echt zichtbaar... vergeleken met de week ervoor.. ik gok dat die tussen me oren zaten deze ziet me man zelfs
Ik Let trouwens niet op me ei en heb geen app..Want dat gaat allemaal via de een standaard en ik weet dat ik daar niet tussenzit gok ik. Ik hou alleen menstruatie bij
Toch zeg je zelf eerder in een ander topic dat je je ei hebt gevoeld en in die periode sex hebt gehad. (Je huishouden hebt gedaan) en dat je in een app had gezien wanneer je ei zou zijn. Dus je antwoord klopt niet
Ik zei dat ik krampen had en dat ik niet wist wat dat was.. ik heb een app waar me menstruatie in staat dus je "ei" staat daar ook in. Deze app heb ik overigens al sinds mn 18e ... dit is de 1e keer dat ik bewust ermee bezig ben.. huishoudelijke werkjes hebben we 3x per week gedaan.. maar hey rustig aan.. met een aantal dagen doe ik er weer een als me menstruatie uit blijft
Nee bij de 2e ging het vrij snel! Bij de eerste duurde het gewoon echt mega lang. Dus ik weet gewoon niet wat ik nu kan verwachten. Maar ik ga me geduld bijelkaar rapen en gewoon even het uitzitten allemaal
Denk dat je bij je eerste dan je eisprong later hebt gehad want 28 dpo pas positief testen klinkt niet logisch. Hopelijk lopen je testen mooi op!
Nee ik heb nog niet getest. Ook geen menstruatie en meestal heb ik wel pms klachten maar die zijn ook nog niet geweest. Ik gok dat ik zondag/maandag een test doe als het uit blijft.
Ja ik heb alleen geen ervaring met testjezelf.nl zwangerschapstesten. Heb de cassettes en de gevoelige dacht ik.
Ik heb ervaring met de testjezelf cassettes. Ze zijn extra gevoelig, geeft een posi resultaat vanaf 20 mIU/ml. De vorige ronde had ik er hele lichte streepjes mee, die eigenlijk pas echt verschenen na de afleestijd, wat wel vrij frustrerend was.. Toen een clearblue digi gedaan die zwanger 1-2 aangaf, maar uiteindelijk werd ik gewoon ongesteld op mijn nod, dus blijkbaar is dat heel vroeg toch niet goed gegaan en was dat ook de reden van het vage resultaat op de testjezelf cassette. Nu ben ik bijna 6 weken zwanger en van de week voor de leuk één zo'n cassette test gedaan die ik nog over had, omdat ik benieuwd was naar hoe het streepje zou zijn bij een hoge waarde HCG. Het streepje kwam direct en knalde goed, dus uiteindelijk is mijn conclusie dat het gewoon prima testjes zijn.
Daar ben ik dan juist wel weer groot fan van haha. De nieuwe variant is echt heel goed, ik had op 10 dpo ook echt al een mooi streepje ermee
Nou ik blijf nuchter. Heb hele lichte krampjes in me onderbuik... geen bloed maar wel krampjes en sorry voor de detail melkig wit slijm?
Predictor early is de betrouwbaarste en gevoeligste test die er is Als die negatief geeft dan is het echt negatief en bij posi dan zit er echt hcg. Gezien je vage lijn van eerder op de kv zou de predictor vandaag zowat een knalstreep moeten geven.