Hhihi, hier ook een kouwkleum-mama, die haar kind dus ook maillot, broek, romper met lange mouw, plus t-shirt er over en soms nog (toen met die forst) vestje erover. Totdat ze op het KDV terloops eens zei: "nou, sommige ouders kleden hun kinderen echt zo warm aan, alsof ze op de noordpool leven!" Daarna heb ik Lilly nooit meer met een maillot onder haar broek ernaar toe durven brengen :-D Nu dus vaak romper en shirt met lange mouw, broekje en sokjes. Groet Snoozie
Wesley heeft altijd een maillot aan omdat hij anders de hele dag z'n sokken kwijt is een romper met lange mouwen een broek en een truitje met lange mouwen gewoon binnenshuis. Als we naar buiten gaan nog sloffen of schoenen met een jas, sjaal en muts.
Binnen draagt ze: Romper met korte mouw Broekje Truitje Sokken En als we naar buiten gaan een jasje er over heen, en een mutsje. En natuurlijk een deken en laken in de kinderwagen. In de maxicosi hebben we een voetenzak. Maar meestal als ik haar uit de kinderwagen of maxicosi haal, heeft ze het erg warm.
romper met korte mouwen, shirt met lange mouwen, broek en sokken. Buiten gaan er slofjes aan en een jas. Het is binnen altijd 20/21 graden dus meer kleding is niet nodig
Een romper zonder mouwen, sokken, een broek en een shirtje met lange mouwen (geen trui, en als ze een trui aanheeft dan heeft ze geen shirtje). Ze heeft alleen maillots onder een jurkje of een zomerbroekje (die ze van de zomer neit meer past, je moet het toch een keer aantrekken he). Maar moet bij vermelden dat Louise erg warm is van zichzelf.
Binnen is het toch gewoon een graad of 20 bij de meesten (hier niet eens trouwens, denk maar 18 meestal), dus je hoeft ze binnen niet te kleden op hoe koud het buiten is.
Een romper met lange mouwen...een shirtje, en broek en sokjes...ik doe geen malloit aan hoor....dan zweet ze zich rot. Naar buiten doe ik haar nog een vestje aan...geen eens een dikke jas maar ik heb een voetenzak die erg warm is! Wel doe ik altijd een mutsje op als ik naar buiten ga!
18 graden binnen? zitten jullie dan in een klein huis/appartement/flatje ofzo? hier is het met 18 graden best koud...ik heb overdag als ik thuis ben de kachel op 20 of 21 graden en dan is het gewoon lekker in huis...
Hier is het 20,5 - 21 graden en zoontje draagt sokken, een broek, een romper met korte mouwen en een T-shirt met lange mouwen / trui of een romper met lange mouwen en een T-shirt met korte mouwen. Als hij naar buiten gaat krijgt hij een wollen vest aan en dan in de wagen met een enorm dikke voetenzak (soort slaapzak voor de noordpool ). In de maxicosi alleen z'n vestje. Je ziet erg veel babies die het erg warm hebben.. arme schapen!
Nee hoor ik heb geen klein huis. Zelfs erg hoge plafonds Maar ik vind het gewoon niet lekker als het warmer is dan 18 graden.
Binnen (20 graden): rompertje korte mouw, truitje/shirtje, maillot (ben al een stuk of 10 sokken kwijt en dan blijven die voetjes tenminste lekker warm ) en een broekje. Buiten gaat er een vestje overheen in de wandelwagen met voetenzak, maar dan nog is is helemaal warm als ik m eruit haal. Dus dit is warm zat. Een jasje doe ik alleen aan als ik m zo mee naar buiten neem.
@linda.. hier is het ook 18 graden. Nee woon niet in een flat of appartement. We hebben een open woonkamer van 8 bij 6, daar gaat wel nog de gang vanaf. Maar als het op 19 staat is het hier echt warm, pff. Bij 20 graden zweet ik echt het huis uit. Maar zoals in mn vorige bericht. Sasha draagt dus wel altijd een mailliot (met broekje), net kleedde ik haar uit en zelfs toen waren haar beentjes koud. Tis echt een koukleun, hihi.
owkee nou hier staat de kachel uit met 18 graden en is het koud 20 graden is lekker...ieder huis is wat dat betreft denk ik anders en het ligt eraan ook of je het zelf snel warm heb of juist koud...