Ehm... borsten vraag

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mamatoB, Mar 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

Jan 15, 2009
    2,196
    0
    0
    Hallo!

Ehm, even een borsten vraag :oops:
    Ze zeggen overal dat pas later in de zwangerschap je borsten echt gaan groeien. Nu wil ik niet vervelend doen, maar ik had zoiets van huh... :rolleyes: want vanaf dag 1 dat ik zwanger was zijn mijn borsten al gaan groeien!

Ik had voor mijn zwangerschap een bescheiden cup C (net geen B) en nu is het een zeer goed gevulde C cup geworden, gaat al richting D. Ook had ik altijd een flink verschil tussen links en rechts, nu zijn ze precies even groot. :)

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het helemaaaal niet erg dat ze al gegroeid zijn, sterker nog ik heb stiekem altijd gedroomd van een (gelijke) grotere boezem, maar ehm...als ze nu al zo gegroeid zijn, wat mag ik dan nog verwachten? Zou ik dan eindigen bij E of F? :oops:

Liefs
    mamatoB

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    de mijne passen nu ook al moeilijker in mn bh hoor en ben pas rond de 6 weken.. dus denk echt wel dat ze vanaf het begin al kunnen groeien.

3. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

Jan 15, 2009
    2,196
    0
    0
    Nou,vannacht ben ik een paar keer wakker geworden en dan heb ik behoorlijke pijn er aan, heel tintelend, net alsof ik te lang heb stil gelegen ofzo. Als ik moet opstaan om de wekker uit te zetten moet ik ze echt vasthouden omdat ze anders te erg pijn doen... :(

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    O ja hoor...dat kan echt wel. Ik ben van een toch al grote E/F inmiddels al een G. IK schrok me wild en vraag me echt af of ik nog wel iets passends kan vinden als er nog méér bij gaat komen :(

5. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

Nov 26, 2008
    454
    0
    0
    Mijn borsten zijn al vanaf het begin van m'n zwangerschap gegroeid. Had een bescheiden B-cupje. Nu een hele volle C (mss zelf D). Als ik een goede BH aan heb ziet het er mooi uit, maar zodra ik die niet aan heb weet ik mezelf geen houding te geven omdat ik het niet gewend ben, ik moet ze dan soms ook vasthouden anders krijg ik al heel snel een 'hang gevoel'. Ik hoop zo dat ze na m'n bevalling niet veranderen in zielige kipfiletjes! :)

6. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hier ook...ik had 70 F en heb inmiddels al een G aan... :rolleyes: Giga!
    Ik hoop ook van harte dat ze een beetje in vorm blijven na die tijd, ze waren al niet zo heel erg stevig :(

Nou ja, we zien wel meiden, wat de voorgevel brengt. Voorlopig helaas alleen nog maar pijn :x

Share This Page