twijfel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anais, 15 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi
    elke maand zet ik hier wel eens een topic met:ben ik zwanger....
    dus het begint stilaan wat :evil: te worden.

Nu heb ik dus een onregelmatige cyclus dus ben ik niet zeker of ik nu overtijd ben of normaal.
    Ik nam een periode van 29 dagen voor deze maand.
    omdat 28 'normaal' is dan dacht ik maar op veilig te spelen en een dag bij te tellen.
    Mijn vorige cyclus was 18 dagen..die daarvoor was ergens in de 30.
    moeilijk eeh.

Dus 'normaal' zou ik vrijdag men regels krijgen.
    ik heb toen ook een test gedaan en die was nega.
    Nu heb ik ze nog steeds niet,en moet zeggen dat het me opvalt hoeveel minder en zachtere symptomen ik heb naar men menstruatie toe deze maand.

Alleen twijfel ik nu omdat altijd een week voor men regels bijna 2 kg zwaarder ben

maar miss dat het ok zo kan zijn als je pas zwanger bent...

nu ben ik ook een paar dagen wat ziekjes geworden,men keel doet zeer (gelijk toen ik een keelontsteking had) moeilijk slikken doet ook pijn,pijnlijke oren,slijm in de keel,..ben wel niet ziek dat ik in bed moet ofzo.
    Ook was ik vorige week telkens zo moe dat ik zeer vroeg ging slapen en dan vroeg opstaan.

we zullen wel zien zeker,alleen een test kan echt iets uitwijzen
    het probleem is gewoon dat ik mijn cyclus niet goed ken.
    na 1 jaar is ze nog niet regelmatig.

xxx

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    niemand :)

3. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Meis misschien voortaan ovulatietesten gebruiken..ik denk niet dat je zwanger bent..anders had je test het wel uitgewezen.Als je voortaan weet wanneer je je ei hebt,wordt je 14 dagen later ongie.Weet je ook precies wanneer je kan testen

4. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hey Meid,

Je zou zwanger kunnen zijn aangezien je onregelmatige cyclus heb. Misschien is test daarom negatief omdat je nog niet geboeg HCG in je urine heb?
    Het zou ook kunnen zijn dat je niet zwanger bent en je dus gewoon ongesteld word. Ik zou nog een weekje wachten en dan nog een test doen.
    En dan inderdaad ovietesten gaan gebruiken zodat je duidelijker hebt wanneer deze periode is!
    Succes ermee!

Groetjes Bolle Buik

Deel Deze Pagina