Waneer wordt het wat makkelijker...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Sophie gaat rond 19.00-19.30 naar bed dan is ze echt gewoon dood moe,ze krijgt dan een lekker flesje en naar bed,maar vanaf wanneer kunnen ze iets langer opblijven als je bijv.ergens bed geweest,ik zorg nu altojddat ik 17.00 thuis bent zodat ze rustig kan eten en nog wat kan spelen...als ik pas rond 19.00 thuis komt en dan gelijk flesje geeft is ze helemaal overprikkelt.
    Ik vroeg me af wanneer dat wat makkelijker gaat?
    Zo denk ik ook al aan de kerst bij het kerst dinner,lijkt me wel leuk als ze er ook nog even bij kan zijn ;)

Groetjes,

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Geen idee eigenlijk.. Justin is om half 7 al bekaf en gaat dan na die fles ook gewoon naar bed.

3. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Ik vind het nu pas wat maaelijker worden om ergens wat langer te blijven. Er zijn dan 2 keuzes: of ik laat ze slapen in een campingbedje daar en bij thuiskomst gaat ze gelukkig gewoon verder slapen in haar eigen bedje. Of ik zorg dat we rond 19.00 thuis zijn, omkleden en dan naar bed. Gaat eigelijk nu allebei prima.

4. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Tja, goede vraag. Ligt denk ik ook wel aan je kindje.
    Wij nemen haar wel eens mee uit eten en gaan dan optijd eten en zorgen dat we optijd weer thuis zijn. Probeer haar laatste middagslaapje dan zo laat mogelijk te doen.
    Bij familie doen we vaak haar daar d'r pyama als en de laatste fles geven, daarna gelijk de auto in zodat ze kan gaan slapen. Thuis zo hup in bedje. Gaat ook goed.

Of bij een drukke dag (veel prikkels) en vlak voor bedtijd thuis, doe ik haar nog even in bad, lees een boekje, oid. Dingen om te ontspannen en even lekker te rusten.

Succes

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Mijn dochter is nu 19 maanden maar die moet ook echt wel rond half 8 op bed liggen.
    Ik zorg ook altijd dat ik of voor het eten thuis ben of er net na omdat ze het echt niet volhoudt.
    Dus ik heb geen idee wanneer dit beter gaat, waarschijnlijk als ze toch wat groter zijn ( 2,5 a 3 jaar)

6. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    als we wisten dat hij savonds iets later naar bed ging dan lieten we hem smiddags altijd wat langer slapen dan hield hij het langer vol

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn is bijna 14 maanden. Die kan ik hoogstens een uurtje langer ophouden, maar dan is het echt wel gebeurd. Dus het is hier ook op tijd thuis zijn of een oppas.

8. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Hier ten laatste om 19.30 naar bed. Zorg ook altijd dat we voor die tijd al thuis zijn zodat ze rustig naar haar bedje kan. Ik denk dat ze al een stuk ouder moeten zijn voor ze langer kunnen opblijven hoor...

Deel Deze Pagina