Ok ik heb eigenlijk een vraagje . Ik heb nog nooit een ovutest gedaan of iets dergelijks tot deze ronde na nu blijkt hij op dag 14 positief te zijn . Nu is mijn vraag moet je daar 14 dagen bij optellen of moet je die 2 dagen nog erbij nemen dat hij kan springen ( je ei dan) En wie heeft er ook een langere wachttijd na zijn ei . Ik zou dus als ik nu zou mogen tellen dus op dag 28 a 29 ongesteld worden maar mijn cyclus is nooit zo geweest dus klopt het dat de wacht tijd langer kan zijn. Ik zou mijn NOD op 8 dec moeten hebben als ik er 14 dagen bij moet tellen en zo niet waneer is mijn NOD dan ? Ik maandag een posi ovutest iig was hij iets donkerder dan zondag. alvast bedankt Melanie
Morgen nogmaals testen, als ie negatief is, is ie dus op dag 14 geweest. Dan tel je daar idd 14 dagen bij op en dat is je NOD.
Je ei springt niet op de dag dat je ovu test positief is hoor. Je moet gewoon afwachten. Je weet je LF niet, dus ook niet het aantal dagen tot je ongi. Je zal waarschijnlijk tussen de 10 en 16 dagen vanaf nu ongi worden.
hoeft niet, kan wel. vandaar dat ze morgen nog een keer moet testen... De meeste vrouwen hebben een LF van 14 dagen, dus ik zou dat aanhouden.
ok dan zou ik dus voor het eerst een 28 dagen cyclus hebben ach we merken het wel wil het alleen weten zodat ik ong weet waneer ik moet testen als me ongesteldheid niet komt wil niet te vroeg testen namelijk.
Als je ovulatietest positief is, dan heb je je eisprong binnen 48 uur. De totale lengte van je cyclus is het aantal dagen tot je eisprong en daar dan ongeveer 14 dagen bij opgeteld. De twee dagen na de test tel je dus mee.