Op 2 april 2013 testte ik positief, om op 6 mei alweer afscheid te nemen van ons derde wondertje. Precies 4 maanden later dit resultaat: en nog eentje: Zou het positief zijn denken jullie? Afgelopen maandag een testje gedaan die witter dan wit was en hier zie ik echt wel wat op. Spannend dit zeg!
ik denk het wel hoor. goed dat je al een witte test hebt gehad, dan weet je waar je aan toe bent. Spannend, ik hoop het voor je! Zou trouwens even een kv 2 voor 5 testje doen
ik vind die eerste foto ook een beetje vaag. De tweede vind ik beter. In het echt lijkt hij meer op de laatste foto. Vanmiddag even naar kv om een testje te halen
Ik zie ook een tweede streep maar ik zou wel even voor de zekerheid een nieuwe test doen. Alvast een voorzichtige felicitatie
Ik zie wel een 2de streepje. Ik zou idd nog een keer testen met kv, ik duim voor een duidelijke test!
Ik zie inderdaad ook een 2de streep. Ben je zeker van je cyclus dat je nu op 19dpo zit? Ik zou een nieuwe test doen van een ander merk. Zo ben je zeker dat het geen vals resultaat is.
Zo was mijn 1e test ook. En ik had toen op de digitale CB 1-2 wk staan. Ik hoop voor je dat ze mooi verder oplopen zoals de mijne! Een voorzichtige gefeliciteerd!
Thanx voor alle reacties. Nee, 19 dpo lijkt me niet kloppen. ik heb ook geen ovutesten gebruikt deze keer, was echt een wilde schatting bij het invullen van mijn banner Mijn cyclus is een beetje van slag helemaal sinds de miskraam, maar de onderschriften onder mijn banner en het aantal dagen in mijn banner kloppen wel. Zit nu op dag 42, geloof ik. Zojuist nog een tweede testje gedaan met middagurine en zelfde resultaat, alleen iets mooier doorgelopen roze streepje. Vanmiddag wil ik nog een kruidvat halen voor morgen vroeg. Heb er wel langzaam en beetje vertrouwen in, want mijn man zag hem ook