Hoi nou de tekst zegt het al. Een paar maanden terug vond ik een filmpje op internet over zwanger worden. Met echte beelden vanaf het begin dat man en vrouw elkaar "lief"gaan vinden totdat de baby wordt geboren. Je ziet dan hoe sperma zwemt naar de baarmoeder en de binnenkant van de eierstokken. Echt alles. Ik had deze film ook op dvd maar die is dus stuk. Hij heet het wonder van een nieuw leven. En volgens mij was de film op internet van hetzelfde maar werdt hij niet onder die naam genoemd. Je kon ook hoofdstukken aanklikken enzo. Maar nu kan ik hem dus nergens meer vinden Weet iemand waar die te vinden is? Zoek me suf!
Ik had um in mijn favorieten staan, dus had 'm snel te pakken De link die ik je stuurde begint bij het derde hoogdstuk dus je moet wel ff terug! Trouwens een erg mooie film !
Ja zeker erg interessant. Daarom baalde ik er ook zo van. En al dat zoeken....... Zet gewoon hier een berichtje en je weet het binnen no time! Bespaart een hoop tijd! Haha
Kan het zijn dat dit de dvd is: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... arch-Start Zo ja, dan is ie dus gewoon nog bij te bestellen Mooie film. Heb m ook toegevoegd aan mn favo maar ga m misschien nog bestellen bij bol.com
oh ik zie het... nou ja, moet je gewoon ff zoeken op de naam he, dus "wonder van een nieuw leven". Dan vind je 'm wel
Wonder van een nieuw leven is een andere film dan de link die ik gaf hier bovenaan.Wonder van een nieuw leven is een film van Lennart Nilsson, ook een mooie docu.Maar toch ietsie anders dan het filmpje hierboven.
Hoi meiden, bedankt Nies, super om te zien, zag dat NOVA nog meer goeie docu's heeft dus de site is voor mij een bookmark geworden. Dit filmpje is erg mooi, straks even aan mijn lief laten zien, maakt het kindjes maken een stuk tastbaarder...
wat super mooi! heb hem al 2 keer helemaal gekeken.. en ga het nu nog een keer doen om te kijken of ik het goed begrepen heb..
Debby, heb jij je popup ding uitstaan? Ander moet je die ff aanzetten en de active nog wat installeren...snappie het nog?
Fijn dat die link er nog een keer staat. Wilde hem pas aan mijn hubbie laten zien en toen kon ik hem niet meer vinden. Heb hem nu bij de favorieten gezet.