ei 1,5 geleden gehad. nu weer positieve ovu test....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Krullebos, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    1,5 week geleden, bijna 2, had ik op zaterdag een positieve ovu test. Vanmiddag ineens weer! Testte zo af en toe nog, streepje was vaak maar half zo licht als de contole. Maar vanmiddag ineens weer positief, gelijk aan de c in mijn geval. Heb zwangerschapstesten in huis, maar wil ze samen met mijn man doen en zie hem morgen eind van de middag pas weer.....

Wat denken jullie? Een late ei? Zwanger? Of niks?

2. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan alle kanten op krullebos, je kan zomaar eens zwanger zijn ;). Ik hoop het voor je....succes met testen!

3. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Dank je.... Ben wel even in de war. Eerste ronde met ovu testen en dan dit.... Morgen eerst nog maar een ovu test doen.

4. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    nou, heb weer ovu een test gedaan, nu is de teststreep minder dan de controle streep...
    heel ander tijdstip dan gistermiddag (toen 14.30). Maar dan zou je toch juist denken dat ie duidelijker is? ben al wel naar de wc geweest vanmorgen, maar heb nog niks gedronken....
    snap er niks meer van.

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ovutesten kun je juist beter in de middag doen schijnt. dus niet met ochtendurine. kan best zijn dat hij vanmiddag toch donkerder wordt hoor. spannend

6. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    ja dat weet ik, maar ik dacht dat dat was omdat in je ochtend urine altijd wel wat LH zit... en dat ie dan dus donkerder moet zijn. of ben ik in de war?

7. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Nee juist andersom, LH wordt pas gedurende de dag aangemaakt! HCG zou echter wel 's morgens het duidelijkst moeten zijn, dus wat een zwangerschap betreft is het dan weet niet zo gunstig. Maar het kan echt alle kanten op!

8. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    ok, dank je!!! we zullen maar weer 'rustig' afwachten dan...

9. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    haha ja, met nadruk op RUS|TIG! Sterkte ;)

10. vickske

vickske Actief lid

18 aug 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    @krullebos: ik test al 7 dagen positief met ov test. zw test is negatief. Ik weet niet wat het betekent. Nu maar wachten. Morgen mijn NOD.

11. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Vickske. Ik heb vanmorgen ook negatief met zwangerschapstest getest. Morgen of maandag mijn NOD. Tenminste als de ovu test me 2 weken geleden niet voor de gek heeft gehouden. T is mijn Eerste ronde met beide testen. Heb dus nog niet echt een idee hoe het bij mij werkt.... maar heb niet t idee dat ik over een paar dagen een positieve zw test in handen heb.... Wachten op mijn menstruatie dus.....
    Jij succes!

12. vickske

vickske Actief lid

18 aug 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    @Krullebos: ik hoop voor je dat het toch nog positief uitdraaid. Ik ben nu 2 dagen overtijd, maar donderdag was mijn test negatief. Ga nog wachten tot dinsdag om terug een test te doen, maar vrees er ook voor. Hou me op de hoogte.

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Jammer dat de zwtest nega was Krullebos! Maar omdat je weer een posiovutest had, zou ik voor de zekerheid toch nog even doorklussen :)..

14. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Ja dat doen we zeker!!!! Ach meteen de eerste echte ronde met testen ed was ook wel te mooi geweest. Gewoon door gaan!

Deel Deze Pagina