Hoi dames, Morgen krijg ik me eerste IUI behandeling. Ik vind het super spannend, en ik kan nergens heen behalve me verhaal hier te vertellen. We zijn nu al 4 jaar bezig en ik heb nog geen kindjes. We lopen al dik 2 jaar in het ziekenhuis, maar we hoopte dat ik alsnog spontaan zwanger zou worden, maar niet dus. Alles zag er goed uit bij mij en me man, kijkoperatie heb ik ook gehad. Gisteravond me spuit gehad en morgen ochtend 10.15 gaat het gebeuren. Ik zat al om me heen te kijken hoeveel procent meer kans je heb om zwanger te worden met een IUI behandeling, maar daar word ik alleen maar depri van. Ik hoop dat hier me plekje kan vinden en met jullie mogen delen.
hey meis, Heel veel succes morgen met je eerste IUI....positief blijven hoor. Er zijn hier heel veel succesIUIverhalen te vinden!! Liefs Maaike
hee jolie, maar ook trotse moeder en moppie, we hebben hier een topic met allemaal meiden die aan IUI doen. Misschien leuk om daar je verhaal te komen doen en al je vragen en onzekerheden te bespreken http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/16780-iui-1710.html#post6388325
Gister is het dan eindelijk gebeurt. De visjes waren perfect. En voor we het wisten stonden we gelijk weer buiten, gevoelsmatig gaat er veel in je om dat weet ik wel. Tuurlijk mag je niet verwachten dat je gelijk zwanger ben maar de voorpret vind ik ook heel fijn en me man ook. Nu 16 dagen wachten, heel spannen allemaal. Maar ik vind juliie steun heel erg lief!
Hey Moppie, ik mag 17 dagen later testen na de IUI behandeling. En dat is 31 januari. Voor mij geveol gaat dat natuurlijk heel lang duren, maar ja gelukkig heb ik veel afleiding.
hoi hoi ik heb zaterdag de 16e mijn eerste iui gehad en ook ik kan de 31ste testen!! en idd ...ook voor mijn gevoel veeeel te lang!!! succes!!! en ik duim voor je!
Spannend meid!! Heel veel succes!! Wij gaan begin maart naar de gynaecoloog en dat wordt hoogst waarschijnlijk ook weer IUI.
Twee weken voordat je kunt testen duurt idd erg lang voor je gevoel! Hopen dat het raak is op de 31e! Goed begin van het nieuwe jaar. Vandaag weer bij de gynaecoloog geweest en gaan ook beginnen met IUI. Nu eerst Provera om og.heid. op te wekken, daarna een HSG over ongeveer 2 weken. Iemand ervaring daarmee? De cyclus daarop gaan we beginnen met IUI. Dus dat is dan ongeveer begin Maart. Vind het allemaal erg spannend en zie ook best op tegen die hormoonspuiten. Heb geen idee welke bijwerken je kunt krijgen. Maar alles voor een goed doel! Ben ook erg benieuwd naar ervaringsverhalen, want weet niet zo goed wat ik me er bij voor moet stellen. Snap wel dat het voor iedereen weer anders is, maar toch.. Ik wens in ieder geval, iedereen heel veel succes! Groetjes, Vlinderr
dames is duim voor jullie hoor dat de tijd snel gaat ik ben bij de gyn geweest vandaag zouden beginnen met de iui maar ik heb 3 jan een posit test gehad en 12 jan ongi geworden dus vmk gehad door dat ik wel zwanger ben geweest en we het dus wel kunne mogen we het nog 3 maand proberen als het niet lukt starten we in apr echt met iui maar hoop natuurlijk dat het zelf gaat lukken dikke knuff voor jullie en ik blijf mee lezen en schrijven hoor
Hoi meiden, Sluit me ook bij jullie aan. Vandaag onze 1ste IUI gehad! 4 feb testen!!! Ben zooo blij dat alles goed is gegaan. Wel wat pijnlijk, maar je moet er wat voor over hebben he Heb er een goed gevoel over en alle vertrouwen! Hoeveel zitten er nu op het wachtbankje? Succes allemaal! Liefss
Dames jullie kunnen je ervaringen delen met de andere meiden op het onderdeel IUI deel 2. Misschien een idee, anders komen er zo veel verschillende delen die over hetzelfde gaan. Hoop jullie bij IUI deel 2 te zien, dan kunnen we ervaringen uitwisselen.
Hé dames, ik heb ook 16 januari mijn eerste IUI gehad en mag dus ook testen op 31 januari. Grappig, allemaal tegelijk. dan zal er toch wel ééntje lukken toch? Hebben jullie er een goed gevoel over?
Hoi meiden, spannende dagen/weken zullen het zijn voor jullie. Voor mij is het niet meer wachten, ik heb vandaag me menstruatie gekregen, wel balen maar ja de volgende keer beter misschien. Morgen maar weer het zieknhuis bellen voor de 2e IUI. En moppie, klote voor je zeg. Ik hoop echt voor je dat je spontaan zwanger word en niet IUI hoef te doen. Vlinderr, ik heb ook een HSG onderzoek gehad, ik vond het wel meevallen de pijn. Je voelt natuurlijk wel iets, maar je kan natuurlijk altijd ervoor een parcetemol nemen. Andere meiden natuurlijk ook heel veel succes, ik duim voor jullie dat het raak mag zijn.