kan iemand mij iets vertellen over de dikte van baarmoederslijm ? vorige ronde bij clomid die niet aansloeg was het iets van 8 mm nu ben ik aan de puregon, cd9 vandaag, en bij de echo had ze het over 14 mm. is dit mooi op schema ? en hoe dik zou het moeten zijn bij een eisprong ? weet iemand dat ?
Tussen de 7 en 13 mm is een goede dikte. Daaronder is het slecht qua kwaliteit en te dik is ook niet goed. Wees blij met zo een mooi slijmvlies meis . Hier blijft hij ondanks een volgroeid eitje 1 mm tot 4 mm, zelfs medicatie werkt niet ervoor.
wat balen voor jou zeg ! maar als hij nou te dik is, zou het dan erg zijn ? want de mijne was al 14 en geen idee of dat nog doorgroeit....
heyy meiss bij mij is ie meestal 7 a 8 mm dus wel te doen ik vind 14 mm wel een mooi mm kan je beebje beter innestelen meiss.. ik vind wel tegenover je eitjes dat het behoorlijk dik is... maakt niet uit meis.. alles voor een mooi wondertje he!!! ik duim heel hard voor je heidi,en hoop ook echt dat het de eerste ronde puregon meteen raak is voor je.. heel erg veel succes meissie.. xxcindy
dank je cin !! ik heb vorige week ook niet zo heel veel bloed verloren met de ongi.. dus mss zat er nog wel gewoon iets, en is gewoon verder gaan bouwen (of zou dat niet kunnen ?)
Nou ik lees net op een forum waarin gyn's antwoorden dat te dik ook niet goed is. Maar ik neem aan dat je gyn dat wel zegt als het te dik is meis .
Nou ja balen! het is meer een droom dat in duigen valt! Zonder goed slijmvlies raak je niet zwanger .
ik weet niet heidi of dat kan??? dat is mischien wel een goede vraag die je moet onthouden voor vrijdag hoe laat moet je er zijn??? ik vrijdag om 12.20 uur babii hoe is het nu met jou meiss???
@ Heidi, dat zou best weleens kunnen, dat je geen goede menstruatie hebt gehad. @ Cin, nou ja ze hebben me aan de pil gezet voor een ontrekkingsbloeding en om et kijken of me cyclus terugkeert wat niet gebeurd. Ga dus ook maar 1 maand de pil slikken! Die rot gyn (niet me eigen) die zei iedere keer dat me slijmvlies dmv progynova 7 mm was. Kwam ik vrijdag bij me eigen gyn en die zei je slijmvlies is 1 mm... Ik zeg hoe kan dat nou? Met de progynova is ie altijd goed. Kijkt ie in me dossier heb die gyn het wel goed opgeschreven, maar tegen mij gezegd dat alles goed was. Ik ga die kerel dus echt aanklagen! Geen idee wat er nog te doen is aan me slijmvlies, heb de medicatie al geprobeerd progynova. Voor de rest is er niks mer denk?
heidi lekker vroeg dus meis!!! babii dat meen je niet?? en utrogestan of zo werkt dat niet??? wat een gyn`s de laatste tijd zeg overal zijn er wel problemen lees ik hier op zp
er zitten echt soms gyns bij GRRRR ja lekker vroeg vrijdag, ben ik 10 uur weg en rond 1 uur weer terug
haha en dan lig ik met mijn billekes hoog hahaha!!! maar ja er zal wel niks te zien zijn nog bij mij..
dan heb ik op cd 10 eerste fm niks te zien dan ophogen naar 75 gonal-f en 5 dagen later terug komen meestal begint er dan een eitje te groeien.. dan 5 dagen later weer terug en dan mag ik s`avonds de pregnyl zetten... xxx
Mijn eigen gyn is een schat! Die gaat door het vuur voor me, die was ook echt pislink toen hij dit las! Maar Utrogestan is om het baarmoederslijmvlies intact te houden, maar niet om het te verdikken . Die zorgt er alleen voor dat het slijmvlies optimaal blijft. Weet niet of iemand hier binnenkort moet, maar als iemand eraan denkt wil iemand dan aan zijn gyn vragen wat er is om een bms te verdikken? @ Heidi, meis als hij/zij zegt dat het slijmvlies mooi is, adn is het ook zo Beter te dik dan te dun hihi.
yip!!!!!! haha ik ben het wel gewend hoor!!! was alleen in de eerste cyclus spuiten een perfecte cyclus van 29 dagen op dag 14 de pregnyl gespoten maar daarna iedere keer zo lang