Hallo meiden, Nou zou vandaag mijn punctie hebben gehad, maar toen ik eerst een echo kreeg van te voren zagen ze dat mijn eisprong al was begonnen! Nu moet ik weer wachten tot mijn menstruatie weer begint en dan weer opnieuw beginnen Vraag me af of dit normaal is, zijn er meer meiden bij wie dit is voorgekomen? Ik baalde er verschrikkelijk van(ondanks ik blij was dat m`n punctie niet doorging) maar wil graag weten of dit wel meer gebeurt. Ik loop bij het sfg te rotterdam. Hoop snel wat te horen. Liefs
nee ik heb het nog niet meegemaakt maar kreeg je dan geen pregnyl? die zorgt voor de eisprong en dan kunnen ze berekenen wanneer die is en doen ze van te voren de punctie.. balen meid dat je nu weer overnieuw moet beginnen
hey romy, ik heb er nog geen ervaring mee maar is wel vervelend. Wat is jou ervaring met het ziekenhuis. ik moet namelijk 3 -2 voor intake bij het erasmus ? zit jij ook bij het erasmus? groetjes Meriam
Hoi, Ja heb wel pregnyl gehad en vanmorgen was uitgerekend, maar nu blijkt dat ik maandag bij me echo al grote eitjes had en dat ze me gister hadden moeten laten komen. En nee ik loop bij het sint franciscus. maar als blijkt dat dit niet helemaal normaal is dan ga ik is informeren bij het erasmus.
Owww..dat is zuur nieuws zeg! Wat een slordige fout zeg..neem aan dat zij deze poging voor hun rekening nemen? Ik heb dit nog niet eerder gehoord, wel bij eigen cyclus behandelingen maar dat is ingecalculeerd bij je aantal pogingen. Echt balen zeg!
Hoi, ja is idd balen, maar ja..... En de hele punctie is niet door gegaan dus dit valt nog steeds onder poging 1. Gelukkig maar..... Ik heb het ook nog niet gehoord of gelezen.
Ja zo goed als alles is gesprongen iig niet meer een punctie waard. helaas.... Had er 5 grote en wat kleintjes liefs romy
wat erg zeg, dat was bij alledrie mijn puncties mijn grootste nachtmerrie, en de 2e was dat de follikels leeg zouden zijn (was 1x ook zo). Sterkte meis, Eef
Hoi Eef, bedankt, ja leuk is het niet maar kan er verder niks meer aan doen. Ben dan gelijk pissig op het ziekenhuis maar ga er maar vanuit dat hun hier ook niks aan kunnen doen. liefs romy
Hee Romy, Kwam even kijken of je al iets geschreven had over je punctie en dan lees ik dit. Jeetje zeg, wat balen! Heb op veel forums inmiddels rondgesnuffeld naar informatie, maar heb dit scenario nog niet eerder gehoord. Maar eh, weet je zeker dat een poging pas telt als er een punctie of terugplaatsing is geweest. Ik lees namelijk overal dat een poging al telt als je met de medicijnen begint, schijnt per 1 januari nieuw ingevoerd te zijn bij de meeste verzekeraars. Sterkte! Groetjes, snoopy
hoi Romy, Wij lopen ook bij het Erasmus in combi met het Zuider ziekenhuis in R'dam. Wat een bizar verhaal zeg. Echt ongelooflijk! En dan ook niet iets lulligs ook; iets waar je toch wel enorm naar uitkijkt (ook al is het de 1e keer wel spannend), en nu moet je weer een maand wachten. ik zou als ik jou was, en het voelt niet goed, gewoon een second oppinion aanvragen hoor. Mijn ervaring met locatie zuider (tegenwoordig maasstadziekenhuis) zijn echt super. wij komen daar niet echt uit de buurt vandaan, maar voelen ons zo welkom dat we graag de reis maken. Je kunt de meiden altijd bellen daar met vragen, hoe gek of raar ze ook mogen zijn, ze denken met je mee over oplossingen als je vragen hebt, en ook mijn gyn daar (Dr. X - edit moderator: naam verwijderd, het noemen van namen van artsen is niet toegestaan) is echt een toffe man. Ff over wanneer een poging nou een poging is; volgens mij is het ook zo dat per 01-01-2009 een poging al begint bij het starten van de hormonen (er staat op dit forum ook een item over). Veel succes en sterkte ngo deze maand, enne keep the faith hoor! Want uiteindelijk is het het (als het goed gaat) allemaal waard. liefs Lena
Hee snoopybanjer, Ja mijn gyneocoloog zei: als ik de punctie doorzet dan gaat de 1e ivf poging in dus ik ga er maar vanuit. liefs romy
Hey Romy, Ben net thuis van mijn werk en wilde gelijk even weten hoe het is gegaan. Dus eerst een vraag bij je andere topic... Zie ik ineens dit staan! Wat een ongelooflijk superpech! Als ik het zo lees, dan lijkt het wel een fout van het ZH. Mag hopen dat ze deze fout op zich nemen en dus ook de kosten! Ze zullen het heus niet expres hebben gedaan, maar ze moeten het niet als "kan gebeuren" bestempelen. Ik vind het echt heel erg voor jullie! Hopelijk kun je het een plek geven en verder met de volgende stap. Dikke knuffels, M
Romy: Wat een bizar verhaal! Ben je al mega zenuwachtig, krijg je dit te horen! Wanneer heb je de pregnyl gehad?
Dat scheelt dan toch een uur met mijn punctie. Zou dat het verschil kunnen zijn? Hoe gaat het verder met je? Kun je het een beetje een plaats geven?
Hoi, Ja het gaat wel weer goed hoor, had donderdag even een baal dag maar heb lekker aan mijn gevoel toegegeven en lekker op de bank gehangen met een paar films. Nu gaat het wel en heb zin in de volgende poging. Liefs romy
Hey Romy, wat een anticlimax is dat zeg. Hoop voor je dat ze er volgende keer beter op letten. Weet je al wanneer je weer mag starten? En neemt het ziekenhuis de kosten op zich?
Ik zou het er zeker niet bij laten zitten hoor.Dit is toch nalatigheid van het zh? Jeetje, wat een ongelovelijke domper moet dit zijn zeg...
Hallo, zodra mijn menstruatie begint mag ik weer starten dus denk volgende week ofzo. Ja de gynaecoloog zei dat hij de punctie best wilden doen, maar dat de kans klein was dat er dan eitjes in zouden zitten en het dan als 1e poging geld en dat was zonde zei hij. Dus dit telt niet mee. en Zara een domper was het zeker en ga ook nog wel een gesprek aan de eerst volgende keer dat ik moet komen maar heb ook op internet gelezen dat het vaker voor komt, niet vaak maar toch wel is. dus of ik iets met dat gesprek opschiet weet ik niet..... maar ok nieuwe ronde, nieuwe kansen. liefs romy