Ik heb nu ook mijn temperatuur ingevuld op ff. Ik begrijp er alleen geen bal van hihi. Ik ben nu 6 dagen overtijd, hoe zit dat met mijn temp? zit dat wel goed? mijn eiersprong was op 17 januari. Is mijn temp ook hoog genoeg voor een zwangerschap,want hij blijft steeds rond de 36,8 en 36,9 hangen. Ik snap er neits meer van lol. groetjes Bianca
OOk net in een andere topic gereageerd...waarom ga je niet testen, dan heb je die vraag ook niet?! Ik ga echt voor zwanger!!
Ik zie dat hij geen eisprong weergeeft maar zo te zien idd op de 17e. Zijn je testen niet duidelijk? Wat is je vraag precies? Het kaartje ziet er erg hoopgevend uit!
Ik vind het zo raar dat hij nu steeds tussen de 36,8 en de 36,9 blijft hangen. Vroeg me af dat als je zwanger bent,hij dan niet verder hoort te stijgen? Ja heb verder geen verstand ervan,weet wel dat ik elke dag standaard om 8 uur mijn temp opmeet en opschrijft. groetjes Bianca
Ik zie dat je basale temperatuur (temp voor je eisprong) vrij laag is (ca 36,2) en er is een mooie stijging te zien na je ei. Er is geen standaard zwanger temperatuur, 36,8/36,9 is mooi hoor: er zit 6 tiende graad tussen! Het gaat erom dat je temperatuur omhoog gaat na je eisprong en hoog blijft. Ik vind het er hoopvol uitzien! Heb je al getest??
Inmiddels ben ik weer een paar dagen verder Nog geen ongi haha, en mijn temp begint nog meer te stijgen Best vaag eigenlijk. dit is mijn kaartje nu, hoe kan het dat hij nog meer aan het stijgen is?
Ik zie in je berichten dat je wel positief test maar heel licht. Ervaring mee bij je vorige zwangerschappen? Kan de ha niet meer voor je betekenen?