Op aanrade heb ik dus de advange aan gezte van ff, maar of ik daar wat aan heb? Nu geeft dat stomme programma aan dat ik dinsdag pas mijn ei zou hebben gehad?Dat kan toch eigenlijik theoretisch gezien neit als ik gewoon een nette cyclus van 29 a 27 dagen heb? De eisprong is toch rond 14dagen voor je nod? Ik wordt hier een beetje onzeker van, want wat moet ik nu geloven voor de volgende ronde? ( zie temp kaartje in foto album
Het lijkt me dat FF wel goed zit met het ei! Het hangt ervan af, hoe lang je luteale fase (= de fase van de cyclus na de eisprong) is. Als je een cyclus van 29 dagen hebt, hoef je niet persé je eisprong op dag 14 te hebben. Anders hoefde je ook niet te tempen....
Ja, maar dat zou misschien wel heel snel zijn. En er ging geen vruchtbaar slijm aan vooraf. Ik weet niet waarom je temp toen zo hoog was. Iemand anders een idee?
Nou het cervix slijm had ik juist op die dag en 2 dagen erna... (het zou kunnen dat eht begon de dag ervoor...) Daarom snap ik er echt neits van... Het maakt mij echt enorm onzeker en mijn partner heeft eigenlijk een beetje zoiets van asl eht op deze manier moet.... dan niet...