Ik wist absoluut niet waar ik deze vraag moest stellen hehe want het heeft eigenlijk niets met zwangerschap te maken. Een paar dagen terug hebben mijn man en ik gemeenschap gehad..meteen daarna zag ik dat ik bloed (bruin bloed) verloor..nu ging ik er van uit dat er waarschijnlijk gewoon iets geknapt was ofzo van binnen een adertje ofzo.. Maar toen ik de volgende dag nog steeds bruin verlies had (echt heel oud bloed was het het was niet eens rood) toen ging ik er van uit dat ik gewoon erg vroeg ongesteld was geworden..Ik zou het normaal rond de 7de van deze maand moeten worden. Ik heb 3 dagen last gehad van oud bloed en nu heb ik helemaal niets meer. Nu is mijn vraag..kan je drie dagen bloeden enkel van iets wat van binnen is geknapt ofzo tijdens de gemeenschap? Ik stel de vraag omdat ik moslim ben en tijdens je menstruatie mag je niet bidden..nu nam ik aan dat ik ongesteld was geworden en ben dus gestopt met bidden..maar nu heb ik dus al 1.5 dag helemaal nergens last van..en lijkt het er op dat het dus toch geen ongesteldheid was maar echt een wondje was ofzo.
ik ben ook moslim en heb hier ook weleens last van, indd bid ik dan ook niet omdat dit geen normale afscheiding is, maak je geen zorgen hoor dit is misschien ook een teken dat je ongi echt door zet, bij mij is dit in ieder geval een teken dat het eraan komt .
Ik heb dat echt nooit namelijk..ben weleens te vroeg of te laat..maar bloed en dan een paar dagen niet..dat heb ik nog nooit gehad vandaar dat ik nieuw ben met deze situatie..
als je lange tijd geen afscheiding krijgt kan je gewoon je grote wassing verrichten net als waneer je gemeenschap hebt gehad en bidden,dat doe ik altijd tot dat je ongi echt doorzet.
as salaam alikoem beste zusters. al hamdulilah is het niet iets ergs ofzo. moge allah ons behoeden voor het slechte..amien hoe gaat het met jullie meiden.
ve aleykum selam (Moge de vrede ook met jou zijn - nederlandse vertaling-) Elhamdullilah (alle lof zij aan Allah) met mij gaat alles goed met jou ook insaAllah (als Allah het wilt) Amin! (amen) - voor de mensen die de islamitische uitdrukkingen niet kennen erachter maar de betekenis gezet anders komen er wellicht reacties.-
Volgens mij is mijn cyclus helemaal in de war.. Ik heb normaal altijd vrij veel last van afscheiding..en ik heb de hele dag nog geen druppel afscheiding gehad...dat is echt bizar..
sorry hoor (ik wil niemand aanvallen of zo) maar volgens mij mag je als moslimvrouw niet in het openbaar over ongesteldheid,sex en dergelijke praten (lees gunah) ps mag een baby van 1.5 jaar al een hoofddoek om?
het is inderdaad beter om niet te zeggen wanneer jij en je man gemeenschap hebben gehad, maar vragen met betrekking over iets anders dat is normaal. en een kindje van 1,5 kan al een hoofdoek om ja, het is nog niet verplicht voor haar. maar daar gaat het hier niet omdenk ik of wel ?
Het was gewoon voor de foto Ze is nog niet bedekt.. vraag me af wat dat met mijn vraag te maken heeft.. En ik moet toch ergens mijn vragen kwijt of niet soms! Ik ben toch niet in details getreden. Hier is helemaal niets mis mee. Ook bij bijv. de cyber imam op het internet worden deze vragen gesteld en staan ze openbaar..
Inplaats van dat je inhoudelijk reageerd op mijn vraag..oftewel kan het dat je een paar dagen last hebt van bruin verlies doordat er van binnen iets is verwond of geknapt ofzo..
sorry hoor het is absoluut niet mijn bedoeling geweest om iemand te kwetsen ik ben nogal bezig met het moslim geloof,daarom dat ik mij dit afvroeg ook met betrekking van het hoofddoekje omdat ik weet dat dat pas moet vanaf 7 jaar! optum cindybaby
Het zou inderdaad niet juist zijn als ik mijn hele sexuele leven hier zou zitten vertellen..maar ik heb enkel een vraag..en om dat situatie duidelijk te maken moet ik toch dat beetje informatie los laten lijkt me..anders kan ook niemand een antwoord geven. Ik heb dus niets fouts gedaan. Een moslima hoort zich te bedekken vanaf het moment dat zij haar eerste menstruatie heeft.. Niet vanaf 7 jaar dus..
Kan zo snel niets vinden maar het is algemeen bekend dat een meisje vanaf het moment dat zij menstrueert vrouw is. (vanaf dat moment begint dus ook het vrouwelijk lichaam zich volledig te vormen) en moet ze zich bedekken.
De hadith van 'Aisha (moge allah tevreden over haar zijn), toen Asma (moge allah tevreden over haar zijn) de dochter van Abou Bakr naar de Boodschapper van Allah (Allahs vrede en zegen zij met hem) ging, terwijl ze dunne kleding droeg. Hij naderde haar en zei, "O Asma! Wanneer een meisje de leeftijd bereikt waarop ze ongesteld wordt, is het niet correct dat iets behalve dit en dit worden getoond. Hij wees naar het gezicht en handen.