Na miskraam gaan we er weer voor !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Lieve allemaal,

Ik wil dit hoekje openen voor iedereen die er na de miskraam weer voor gaat om zwanger te worden. Ik heb op 11 juli 2007 een miskraam gehad bij 5 weken, daarna ben ik vorige week weer ongesteld geweest. Dit wordt dus de tweede ronde na de miskraam. We willen graag weer zwanger worden!

Om bij miskraam te schrijven heeft het steeds zo'n negatieve bijklank, dus daarom dit hoekje hier geopend speciaal voor degenen die na hun miskraam weer proberen zwanger te worden en we elkaar hier kunnen volgen.

Ik heb weer helemaal zin om ervoor te gaan, en probeer allerlei manieren te verzinnen om er niet teveel mee bezig te zijn (vruchtbare dagen moeten immers nog komen en daarna weer de tijd van wachten), dus ga nu heel hard mijn zinnen verzetten en het huis schoonmaken!

Liefs
    Marleen

2. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Hallo Marleen

Wat jammer van de miskraam, maar ik wil je veel succes wensen voor de nieuwe ronde(s). Ik heb zelf naar 6 weken in dec 2006 een mk gehad en in april ben ik na 4 rondes weer aangeteld. Nu gaat alles goed dus je ziet alles is mogenlijk. ;)

Groetjes Jessie33

3. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    hoi hoi

Leuk idee zo kunnen we elkaar op de hoogte houden.
    Wel ik heb een miskraam gehad met 13 weken en 4dagen. Ben nu 2maanden gestopt met de pil. Eigenlijk zouden we pas willen zwanger geraken binnen 8maanden. Maar moest het eerder kome kan dat echt geen kwaad. We laten het gewoon op ons afkomen.

groetjes

4. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hoi Marleen123,

Ik wil ook graag weer zwanger worden na mijn mk met 13 wkn. (in maart) Klinkt misschien heel stom hoor maar naar mijn gevoel duurt het zoo lang. Ik weet dat ik nog maar 5 mnd bezig ben. (Volgens mij zit ik in een dipje) misschien omdat ik er zo mee bezig ben. ik weet het niet. maarja.

Marleen ik wens je heel veel succes met zwanger worden!

gr. bahar

5. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Hoi Emmie,
    Emmi, Waarom willen jullie nog zo lang wachten met zwanger worden (die 8 maanden)? Of bedoel je iets anders?

Bahar, welkom! Plaatsen jullie ook banners? Dan kunnen we van elkaar zien waar we zitten in de cyclus!

Liefs
    Marleen

6. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Oh, sorry, zie nu de banners pas (tijdens typen van mijn bericht kon ik die niet zien...)

7. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Zullen we hier ons eigen NOD-tje openen? Mijn NOD is 06-09-2007

8. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Ik moest net de inschrijving kinderopvang laten weten dat de datum 7 maart 2007 geschrapt mag worden... Contactpersoon aldaar vertelde dat ze zelf ook een miskraam had gehad en daarna na 5 maanden weer zwanger was. Ze heeft nu 2 gezonde kinderen!

9. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    hoi Marleen

Omdat ik dan afgestudeerd zou zijn. Maar het kan geen kwaad als het vroeger zou kome hoor. We kijken er allebei al zo naar uit :D

groetjes

10. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Meiden, ik wil jullie alvast heel veel succes wensen. Waarschijnlijk kan ik me binnenkort hier ook komen melden. Heb waarschijnlijk zaterdag een miskraam gehad. Morgenochtend krijgen we een echo. Ik had nog een heel klein beetje hoop maar vanmiddag heb ik een test gedaan en het streepje was nog maar heel licht te zien dus dan weet ik wel genoeg.....

11. Wat een goed idee deze topic. Ik heb een curretage gehad met 13 weken en 3 dagen, omdat ons kindje ernstig misvormd was en weinig kans op overleven had. Was heel moeilijk, maar we hebben ons er door heen geslagen. Nu af en toe nog moeilijk als ik naar de mooie echo foto's kijk die we met 12 weken hebben laten maken. En je wordt er nog wel eens mee geconfronteerd. Maar goed nu gaan we er weer voor. Ik heb na de curretage eerst mijn eerste natuurlijke menstruatie af gewacht, was een advies van de arts. Deze duurde 34 dagen, nog netjes vind ik. Dus nu echt de 1e ronde voor ons tweede kindje. Volgens de banner heb ik vandaag mijn eisprong, maar ik denk hem al gevoeld te hebben op zondagavond 13 aug. Ik weet het niet zeker, dus we blijven lekker klussen. Voor zondag ook goed geklust, dus ben benieuwd... Mijn NOD is denk ik op 28 aug. Ik heb nu een cyclus van 30 dagen aangehouden. Maar ik denk dat ik een paar dagen later pas ga testen, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
    Jullie ook allemaal nog veel sterkte en veel suc6 met klussen!

12. kijk, dat geeft je weer een beetje moed. Ik hoor dat soort verhalen ook vaak. Sinds dat we ons kindje verloren hebben, hoor ik ineens heel veel mensen over miskramen, maar die hebben dan wel daarna gezonde kinderen gekregen.

13. Marlie81, wat naar, heel veel suc6 morgen bij de echo!

14. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Dank je wel. Jij heel veel succes deze maand. Is ook niet niks wat jullie voor je kiezen hebben gehad.

15. Sabien99

Sabien99 Actief lid

7 feb 2007
    108
    0
    0
    Ik ben op 21/6 gecurriteerd en zit nu in ronde 2.

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Marleen ontzettend naar dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb ook een miskraam gehad ik was 6 weken. Wij zitten inmiddels alweer in ronde 2 na de miskraam.

Mijn nod is trouwens 9 september

groetjes,
    vruchtje

p.s. iedereen heel veel succes met zwanger worden hoop dat we het allemaal deze ronde worden!

17. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    NOD:

28-08-2007 Manon F
    06-09-2007 Marleen123
    09-09-2007 Vruchtje24

Als je in het roze komt te staan, dan betekent dat dat je zwanger bent. Die laten we dan ook allemaal lekker staan, want dat geeft ons weer goede moed!

Marlie81 wat een onzekerheid zeg... Sterkte morgen en wij zijn er voor je.

Liefs
    Marleen

18. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    Mijn NOD is 27-09

19. Hummel

Hummel Niet meer actief

Ik heb op 5 juli een miskraam gehad met 6,1 weken. Dit is de tweede ronde na mijn miskraam. Mijn Nod is op 11 september.

Veel liefs Hummel

20. Hummel

Hummel Niet meer actief

NOD:

28-08-2007 Manon F
    06-09-2007 Marleen123
    09-09-2007 Vruchtje24
    11-09-2007 Hummel

Deel Deze Pagina