ei, ei, ei... en we zijn zo blij :-)

Discussie in 'De lounge' gestart door zilvervosje, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja, zeker omdat ze binnenkort van het kdv af gaat en naar een nieuwe psz gaat, ik voel me daar nu allemaal wat beter bij :D

2. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Vanmorgen was ik niet zo blij, ben niet echt een ochtendmens haha

Maar vanmiddag werd ik weer helemaal blij van de kleine, die zo heerlijk zijn broodje eet. En dan tegen zijn broodje gaat babbelen en hem dan aan mama aanbied.

Zooo lief :D

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Wat knap!!! Wow! En wat spannend ook om het straks te verdedigen! Heel gaaf!

Uhmmm... die van mij is al bijna drie jaar af, maar het laatste eindje wil maar niet ;). Ik ben meestal zo moe na mijn werk en Fay, dat het niet meer lukt.

@ all: wat een mooie verhalen :) Ik word er opnieuw blij van :). Wat een lieve kindjes ook!

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik werd vanmorgen blij omdat mijn zoontje voor het eerst een zoen gaf met smak geluid. Zo schattig.

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Esmée was vanochtend ( 5 uur) tussen ons in komen liggen, Toen ze om half 10 (A) wakker werd, zag ze dat ik nog sliep.. nou, ik lag al half wakker maar goed, legde ze haar hoofdje op mn buik, ik deed mn ogen open en kreeg in bigsmile! ..

heerlijk wakker worden zo!

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    * Mijn kleine boef vanmorgen in zijn bedje Mama en Papa lag te roepen.. Toen ik zijn kamertje op kwam kreeg ik een flinke schaterlach te horen :D

* We beneden kwamen en hij papa al met een fles melk zag zitten, strekte hij zijn armpjes naar papa..

* Ik mocht vervolgens terug naar bed en heb geslapen tot 12.00uur.. :)

* We voor het eerst zijn gaan fietsen met de kleine, geweldig!!

* We lekker een uur in het zwembad hebben gezwommen en gespetterd!

* Mick heeft het staan ontdekt, wanneer hij nu op gelijke hoogte met ons staat legt hij zijn armpjes in onze nek.. *Smelt*..

* Hij eindelijk gepoept heeft na 2 dagen..

Al met al een dag vol blije en leuke momenten !!

Deel Deze Pagina