Verschillende testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by KimJ, Apr 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KimJ

KimJ Lid

Mar 31, 2007
    59
    0
    0
    Verzorgende
    Oegstgeest
    Hey

Is er nou echt zo een verschil tussen al die testen. Ik las namelijk dat de ene niet zwanger aangeeft en de andere wel. Wat zijn nu betere testen? Ik haal eigenlijk meestal wel wat goedkopere omdat ik geen Freddy Heineken ben.

Kan iemand me hiermee uit de brand helpen. Heb namelijk voor deze week een test liggen ( goedkope) omdat ik waarschijnlijk dus een innestelingsbloeding had vorige week en deze week ( midden van de week) moet testen.

Wel spannend weer maar wordt ook wel gek van dat testen en wachten. hahaha.

Greets Kim

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    mat care zijn goedkope en betrouwbare testen. bij de kruitvat en trekpleister kun je ook de eigenmerk halen alleen voor het zelfde geld heb je er 3 van matcare.
    spannend meid duim voor je

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Romed is onbetrouwbaar!

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb een trekpleister huismerk test gedaan die was vrijsnel met de uitslag

5. Niet meer actief

Romed is niet onbetrouwbaar maar word door de meesten verkeerd GELEZEN... bij de Romed moet de testlijn namelijk donkerder zijn dan de controlelijn en dan pas is ie positief.. als de testlijn lichter is, is ie negatief maar de meeste denken: heej twee streepjes dus zwanger!
    (ik heb zelf nooir Romed gebruikt maar ik zie hier heel vaak dat men denkt zwanger te zijn bij twee streepjes)

Alle overige testen werken met een streep: niet zwanger,
    twee streepen (of een plusje) wel zwanger.

Share This Page